برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کمیته بین المللی المپیک خواستار حل اختلاف مسئولان ورزشی پاکستان شد

تهران- کمیته بین المللی المپیک خواستار حل و فصل اختلافات داخلی میان کمیته المپیک پاکستان و سازمان ورزش این کشور که مورد حمایت دولت است، تا قبل از بازیهای المپیک لندن شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،'عارف حسن' رییس کمیته المپیک پاکستان از برگزاری یک نشست مفید بین این کمیته، سازمان ورزش پاکستان و کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوییس خبر داد.

کمیته بین المللی المپیک مسئولان ورزشی پاکستان را برای برگزاری یک نشست در روز دوشنبه دعوت کرده بود.

منشور کمیته بین المللی المپیک، دولت ها را از دخالت در امور کمیته ملی المپیک نهی می کند؛ در غیر این صورت با تحریم هایی نظیر محرومیت از المپیک روبرو خواهند شد.

حسن که یک نظامی بازنشسته ارتش است در ماه فوریه برای سومین بار به ریاست کمیته المپیک پاکستان برگزیده شد. او با سیاست جدید دولت پاکستان که محدودیت دو دوره را برای چنین مسئولیت هایی در تمام فدراسیون های ملی ورزشی اعمال کرده، مخالفت کرد.

در این جلسه کمیته بین المللی المپیک بر لزوم احترام به استقلال کمیته المپیک و فدراسیون های ورزشی در پاکستان براساس منشور المپیک تاکید کرد و از دو طرف خواست اختلافات کنونی را قبل از بازیهای المپیک لندن حل و فصل کنند.

حسن گفت:موضع کمیته بین المللی المپیک به مقامات ورزشی پاکستان منتقل می شود به این امید که راه حلی بین مقامات دولتی و نهادی ورزشی پاکستان در مدت مقرر پیدا شود.

بهترین شانس پاکستان برای کسب مدال در بازیهای المپیک امسال هاکی روی چمن است.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/3/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: