برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:انتقاد مشحون از مصدومیت ملی پوشان بسکتبال/ باشگاه‌ها مقصرند

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به مصدومیت متوالی ملی پوشان که کار تیم ملی را برای حضور در مسابقات غرب آسیا با مشکل مواجه کرده است، گفت: یکی از دلایل این مصدومیت‌ها نداشتن تمرینات بدنسازی مناسب در باشگاه‌هاست.

محمدرضا مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل مصدومیت متوالی ملی‌پوشان تعیین ترکیب تیم ملی بسکتبال برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا به آخرین لحظات قبل از اعزام موکول شد، در مورد آخرین وضعیت این تیم توضیح داد.

وی اظهار داشت: حامد حدادی و ارصلان کاظمی که به اردوی تیم ملی نرسیدند، قاسم‌زاده به دلیل کمردرد در تمرینات شرکت ندارد، ‌رضا لطفی و مهراد آتشی مصدوم شده‌اند، اصغر کاردوست هم از ناحیه زانو درد دارد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد:‌ نبی‌پور جراحی کرده است، سامان ویسی به دلیل آسیب دیدگی اصلا به اردو نیامد چون خارج از کشور است، حامد سهراب‌نژاد به دلیل مصدومیت از اردو کناره گیری کرد، اوشین ساهاکیان یکی از بازیکنان بدون مشکل بود که او هم در جریان تمرینات از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

مشحون در مورد علت مصدومیت متوالی بازیکنان گفت: یکی از مهمترین دلایل آن بدنسازی نامناسب است. بازیکنان قبل از آغاز مسابقات باشگاهی بدنسازی مناسبی انجام نمی‌دهند و با همان شرایط در مسابقات شرکت می‌کنند و در برابر فشار بازی‌ها مقاومت می‌کنند. این موضوع اثر منفی دارد که حالا خود را نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: مقصر اینکه بازیکنان بدنسازی خوبی قبل از آغاز مسابقات لیگ انجام نمی‌دهد باشگاه‌ها هستند که خیلی دیر برای تشکیل ترکیب تیم و آغاز تمرینات اقدام می‌کنند. در این میان مهرام تنها تیمی است که بازیکنانش مشکلی بابت بدنسازی و مصدومیت ندارند. با وجودی که در طول مسابقات لیگ برتر روی هیچ تیمی به اندازه مهرام فشار نبود اما بازیکنانش با مشکلی مواجه نشدند چون دوران بدنسازی کافی داشتند.

مدیر سازمان‌های تیم‌های ملی تاکید کرد: در هر صورت این مشکلات باعث می‌شود با 45 درصد قدرت و در خوشبینانه‌ترین حالت با 50 درصد قدرت در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم. در پست چهار که اصلا بازیکن نداریم چون حسن‌زاده با مشکل سربازی روبه‌رو شده است، نبی‌پور جراحی کرده و اوشین هم که مصدوم شد. در پست پنج هم فقط اصغر کاردوست را داریم که خودش تا حدی مصدوم است و به ناچار و در صورت نیاز باید از روزبه ارغوان در این پست استفاده کنیم که البته او هم اخیرا با شکستگی بینی مواجه شده است.

محمدرضا مشحون یادآور شد: با همه این شرایط در مسابقات غرب آسیا شرکت می‌کنیم تا بتوانیم از قهرمانی ایران دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال غرب آسیا 22 تا 26 خرداد در اردن برگزار می‌شود. دو تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های جام استانکوویچ را به دست می‌آورند.


تاریخ: 1391/3/19
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: