برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی کامبات سامبوی ایران آماده شرکت در مسابقات ازبکستان شد

تاشکند - تیم ملی کامبات سامبوی ایران جمعه شب با انجام وزن کشی، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی در مجتمع ورزشی 'جار' شهر تاشکند آماده کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، 'محمد آسیابی'در وزن 62 کیلوگرم، 'فرشید کریمی' در وزن 68 کیلوگرم، 'محمد محمدپوری' در وزن 74 کیلوگرم، 'کمال علیخواه آذر' 82 کیلوگرم و 'حمزه وهابی'90 کیلوگرم از جمله ورزشکاران تیم ملی کامبات سامبوی ایران در این دوره از مسابقات هستند.

مسابقات قهرمانی آسیایی سامبو و کامبات سامبو که از پنجشنبه هفته گذشته در مجتمع ورزشی 'جار' شهر تاشکند آغاز شده روز جاری(شنبه) به کار خود پایان خواهد

داد.

کل تیم اعزامی را 'عباس علی اکبری'سرپرست تیم اعزامی و رییس انجمن سامبوی جمهوری اسلامی ایران رهبری می کند.

در مسابقات قهرمانی سامبوی آسیا که از 18 تا 20 خرداد ماه سال 1391شمسی در مجتمع ورزشی 'جار' شهر تاشکند برگزار می شود، سامبوکاران ایران، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، یمن، اردن، نپال، سوریه، فلسطین، لبنان، افغانستان، پاکستان، هندوستان، مالزی، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان و ازبکستان حضور دارند.

مسابقات آسیایی سامبو با همکاری فدراسیون سامبوی آسیا، وزارت فرهنگ و امور ورزش ازبکستان و آکادمی وزارت کشور ازبکستان برگزار می شود.

رشته رزمی سامبو یک سیستم مبارزه استفاده از دست است که در برابر دشمنان مسلح و غیرمسلح کاربرد دارد.

این رشته ورزشی در سال ‎ 1930و بعد از جنگ میان ژاپن و روسیه و توسط افسران ارتش کشور روسیه موجودیت یافت و هم اکنون در سراسر جهان شناخته شده است.

آساق**ش.ع**1558

تاریخ: 1391/3/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: