برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم جوانان آبهای آرام به مصاف حریفان خود رفتند

تهران -تیم پسران جوان آبهای آرام کشورمان رقابت خود را در دور مقدماتی مسابقات بین المللی بوخوم آلمان از روز گذشته آغاز کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی،قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی این مسابقات در مسافت 1000،500 و 200 متر با حریفان خود روبرو شدند.

در مسابقات مسافت 1000 متر در کایاک یک نفره افشین شعبانی با حریفانی از آلمان، هلند، دانمارک روبرو شد و با کسب رکورد 4:47.23 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت.

در این رقابت قایقرانان آلمانی و دانمارکی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سامان بقایی در کانوی یک نفره با حریفانی از فرانسه و آلمان رقابت کرد و در نهایت با زمان 5:03.60 دقیقه در رده اول قرار گرفت و راهی فینال مسابقات شد.

در این مسابقه قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

یاسین نوری و محمدجواد شاهپوری در کایاک دونفره با حریفانی از آلمان، فرانسه، آمریکا و دانمارک روبرو شد و در پایان با زمان 4:23.39 دقیقه سوم شدند و فینال راه یافتند.

در این مسابقه قایقرانان آلمانی و فرانسوی اول و دوم شدند.

در رقابت های مسافت 500 متر افشین شعبانی در کایاک یک نفره با حریفانی از دانمارک، آمریکا، هلند و دانمارک روبر شد و در پایان با زمان 2:11.83 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت. در این مسابقه قایقرانان دانمارک و آمریکا دوم و سوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یک نفره با حریفانی از فرانسه، آلمان و دانمارک روبرو شد و با زمان 2:43.58 دقیقه اول شد و به فینال راه پیدا کرد.

قایقرانان فرانسه و آلمان در این رقابت در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

یاسین نوری و محمدجواد شاهپوری در کایاک دونفره با قایقرانان آرژانتین، آمریکا، آفریقای جنوبی و دانمارک روبرو شدند و در پایان با زمان 1:59.42 دقیقه دوم شدند و به فینال راه یافتند. در این مسابقه قایقرانان آرژانتین و آمریکا در رده های اول و سوم جای گرفتند.

در مسابقات دور مقدماتی مسافت 200 متر نیز افشین شعبانی در کایاک یک نفره با حریفانی از آلمان، آرژانتین ، دانمارک، آمریکا و هلند روبرو شد و در پایان با زمان 43.72 ثانیه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در این مسابقه قایقرانان آلمان و آرژانتین اول و دوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یک نفره با قایقرانان فرانسه، آلمان و دانمارک رقابت کرد و در پایان با زمان 49.21 ثانیه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی فینال شد.

در این مسابقه قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

ماکان غیاثی و افشین شعبانی در کایاک دونفره به مصاف حریفانی از فرانسه، دانمارک، آفریقای جنوبی و دانمارک رفتند که در نهایت با زمان 41.19 دقیقه چهارم شدند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در این مسابقه قایقرانان فرانسه، دانمارک و آفریقای جنوبی اول تا سوم شدند.

این رقابت ها از دیروز در بوخوم آلمان آغاز شده و امروز 20 خرداد ماه با برگزاری رقابت های نیمه هایی ادامه خواهد یافت.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/3/20
کلمات کلیدی:
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: