برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی: وضعیت هندبال در برهه کنونی جای تامل دارد

تهران - مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: وضعیت هندبال کشور در برهه کنونی جای تامل دارد و شرایط مطلوبی بر آن حاکم نیست.

'مرتضی حسن پور' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:

متاسفانه در هندبال کشورمان وضعیتی به وجود آمده است که جای تامل دارد، اما فعلا قصد ندارم خیلی از مسایل را مطرح و در مورد آنها اظهار نظر کنم.

وی ادامه داد: هر چند شرایط امسال هندبال مطلوب نبود اما به رغم تمام نا مهربانی هایی که در حق تیم نیروی زمینی ارتش صورت گرفته در هفته پایانی لیگ برتر هندبال نیز شرکت می کنیم و کنار نخواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در رقابت های فصل جاری لیگ برتر هندبال، هنگامی که به برخی شهرستان ها سفر کردیم، فحاشی شنیدیم اما وقتی به تهران بازگشتیم ما را محروم کردند!

حسن پور تصریح کرد: مشکلات موجود در لیگ برتر را به طور خصوصی به رییس فدراسیون هندبال اعلام می کنم و در صورتی که این مشکلات برطرف نشد، چاره ای دیگر خواهیم اندیشید.

وی با بیان اینکه حضور 10 تیم در لیگ برتر هندبال کشور کم است، افزود: بدون شک اگر این تفکر در باشگاه ها وجود نداشته باشد که نتایج لیگ برتر از پیش تعیین شده است، تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در صورتی که فعالیت های اصولی و قانونمند در هندبال کشورمان صورت گیرد و در این رشته عدالت حکم فرما شود، می توانیم جزو مدعیان قهرمانی هندبال در آسیا باشیم.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: این باشگاه از دو سال پیش برای کمک به هندبال کشور به تیمداری روی آورد و تا کنون تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

حسن پور با بیان اینکه در دو سال اخیر دو بازیکن را به تیم ملی هندبال کشورمان معرفی کرده است، اظهار داشت: تیمداری باشگاه نیروی زمینی در رشته هندبال این فرصت را برای ملی پوشان این رشته فراهم می کند که در دوران خدمت سربازی نیز به فعالیت خود به صورت حرفه ای در رشته هندبال ادامه دهند.

ورزشی. ** 7537 ** 1590 ** 1589

تاریخ: 1391/3/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: