برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شمشیربازی زیر 23 سال آسیا تیم اسلحه سابر ایران قهرمان شد

جام جم آنلاین: تیم اسلحه سابر ایران با کسب مقام نخست مسابقه های شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در فیلیپین، چهارمین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

 به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات شمشیربازی زیر 23 سال آسیا در فیلیپین امروز جمعه رقابت های تیمی در اسلحه سابر پی گیری شد.

بر این اساس، تیم ملی کشورمان متشکل از محمد فتوحی، علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران و محمد رهبری از صبح امروز دیدارهای خود را اغاز کرد که پس از پیروزی در مرحله مقدماتی وارد مرحله حذفی شد.

در این بخش، تیم قزاقستان را با نتیجه مقتدرانه 45 بر 26 از میان برداشتند و به  جمع چهار تیم برتر آسیا پیوستند، 

ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 45 بر 31 این تیم را هم مغلوب خود کنند و به مرحله فینال راه یابند.

شیمشیربازان جوان ایران در فینال این رقابت ها طی یک بازی حساس و نزدیک با تیم کره جنوبی یکی از مدعیان عنوان قهرمانی موفق شدند با نتیجه 45 بر 44 در برابر این تیم هم به پیروزی دست یابند و با اقتدار عنوان نخست و قهرمانی آسیا را از ان خود کنند.

گفتنی است؛ پیش از این محمد فتوحی در رقابت های انفرادی اسلحه سابر و تیم ملی اسلحه اپه در بخش تیمی این مسابقات به مدال طلا و مقام قهرمانی دست یافته بود.

تاریخ: 1391/3/20
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: