برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ژیمناستیک زنان زنجان نیازمند حامی مالی است

زنجان - نایب رییس هیات ژیمناستیک بانوان استان زنجان گفت: ژیمناستیک زنان این استان برای رشد و شکوفایی بیشتر نیازمند حامی مالی مناسب است.

'میترا سیروسی' روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ژیمناستیک استان زنجان به بخش بانوان توجه خوبی دارد و در حد وسع و توان کمک می کند ولی نیاز است که فدراسیون این رشته ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان زنجان نیز بیش از پیش این هیات را به لحاظ مالی یاری دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به مساعدت های مالی هیات ژیمناستیک استان زنجان ، بخش بانوان این رشته ورزشی زنجان در اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری ، برگزاری مسابقات و پرداخت حق الزحمه مربیان با مشکل چندانی مواجه نشده است.

سیروسی تصریح کرد: زنجان در رشته های ژیمناستیک هنری ، موزون و ایروبیک فعال است و از ابتدای سالجاری تاکنون قریب به 240 ورزشکار به صورت رسمی تحت پوشش هیات ژیمناستیک استان زنجان قرار گرفته اند که این رقم با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان معمولا دو برابر می شود.

نایب رییس هیات ژیمناستیک بانوان استان زنجان گفت: از این تعداد ژیمناست کار فعال در سطح استان زنجان ، 40 نفر در شهرستان خرمدره و 60 نفر نیز در شهرستان ابهر در رشته ژیمناستیک هنری به صورت مسمتر زیر نظر مربیان این رشته تمرین می کنند.

سیروسی گفت: در شهرستان زنجان نیز حدود 85 نفر در رشته ژیمناستیک هنری ، 30 نفر در رشته موزون و 20 نفر نیز در رشته ایروبیک ژیمناستیک ، فعال هستند.

وی اظهار داشت: ژیمناستیک زنجان مشکلی از بابت سالن تمرینی ندارد و وجود خانه ژیمناستیک در شهر زنجان نیز باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر این رشته ورزشی استان شده است.

سیروسی گفت: در زمان حاضر 13 مربی زن در سطح شهرستان های خرمدره - ابهر و زنجان در ژیمناستیک هنری، شش نفر در ایروبیک ژیمناستیک و یک مربی نیز در ژیمناستیک موزون در شهر زنجان مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند.

597/522

تاریخ: 1391/3/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: