برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی خارجی اولین برنامه تیم هندبال زنان بعد از حضور مربی صرب است

تهران - نایب رییس فدراسیون هندبال گفت: در صورتی که بتوانیم پس ازیک هفته تمرین سرمربی صرب باوی به تفاهم برسیم، برنامه اردوی تدارکاتی برون مرزی تیم ملی در اولویت خواهد بود.

'میترا نوری'روزیکشنبه درگفت وگو باایرنا، مهم ترین مشکل تیم ملی هندبال زنان ایران را کمبود تجربه میادین خارجی و رقابتهای رسمی دانست وگفت:همه کارشناسان براین موضوع اتفاق نظر دارند که هرقدر تمرینات به لحاظ فیزیکی وفنی خوب و اصولی باشد،تیمی بدون حضوردر رقابت های رسمی یا داشتن حریف تمرینی توانمندتر از خودنمی تواند قدرت رویارویی با تیم های مطرح را بیابد.

وی ادامه داد: سانیا پانیچ صربستانی روز سه شنبه -23 خرداد ماه - وارد تهران می شود و پس از یک اردوی شش روزه با مسوولان فدراسیون پای میز مذاکره خواهد نشست و یکی از مهم ترین موضوعات موردبحث دراین مذاکرات طراحی ورایزنی با تیم های توانمند برای برگزاری اردوهای خارجی خواهد بود.

به گفته وی تاکنون پنج اردوی داخلی ازمجموع 16 اردوی تمرینی تیم ملی برگزار شده است و پس از شناخت نسبی که وی ازبازیکنان تیم ملی خواهد یافت ، براساس آشنایی اش از تیم های اسیایی و اروپایی برنامه اردوهای برون مرزی را به ما خواهد داد.

نوری با پیش بینی امضای قرارداد یکساله با پاتیچ گفت:فدراسیون هندبال پس ازیک جلسه مشورتی با این مربی سکان تیم ملی زنان را به مدت شش روز به وی خواهد سپرد تا تیم ملی از 24 تا 29 خرداد ماه با سرمربیگری وی تمریناتش را پیگیری کند.

وی ادامه داد:پس از این تمرین حدودا یک هفته ای اگر وی توانست نظر فدراسیون را در مورد خود جلب کند با وی وارد مذاکره نهایی و بستن قرار داد خواهیم شد.

این کارشناس مسوول اضافه کرد: اگر با پانیچ قرارداد همکاری بسته شود،علاوه بر تیم ملی از این مربی برای برپایی دوره های آموزشی برای مربیان سراسر کشور وهمکاری به عنوان مشاور برای تیم های پایه شامل نونهالان ، نوجوانان و جوانان استفاده خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون هندبال در مورد مفاد این قرارداد گفت: پانیچ خواستار ماهی 5هزار دلار شده است که اگر برنامه های فدراسیون را برای ارتقا سطح تیم ملی وحضور توانمند آنان در کره بپذیرد روی مبلغ و سایر مفاد قرار داد بحث خواهیم کرد.

تیم ملی هندبال زنان ایران خود را برای کسب آمادگی جهت شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.این رقابتها از 13 آذرماه درکره جنوبی آغاز می شود.

ورزشی **1828**1590

تاریخ: 1391/3/21
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: