برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقاد تند رییس هیات کبدی استان مازندران/ فامیل بازی درفدراسیون موجب افت این رشته شده است

ساری - رییس هیات کبدی استان مازندران با انتقاد از آنچه که وی ' عملکرد غیرمسوولانه فدراسیون کبدی'نامید، مدعی شد:حضور پرشمار خانواده رییس فدراسیون درمشاغل و مناصب مختلف کبدی کشور، موجب نزول شدید و ترقی نکردن این رشته در کشور شده است.

'خلیل الله انتظاری' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حضور نزدیکان رییس فدراسیون در این رشته ورزشی در شرایطی روز به روز بیشتر می شود که افراد شایسته وبا دانش این رشته دراستان های مختلف از ورود به عرصه خدمت رسانی محروم مانده اند.

وی ادعا کرد:درتمام سال های اخیر، کبدی کشورمنحصر به استان گلستان ، زادگاه رییس فدراسیون شده است و تمام امکانات و بودجه ها به این استان و تیم های ورزشی آن سرازیر می شود.

رییس هیات کبدی مازندران گفت:اگر کبدی می خواهد درتمام نقاط ایران به طور یکسان رشد پیدا کند، علاوه بر توزیع امکانات عادلانه، تبعیض فراوان وناامید کننده فعلی نیز باید به طور کامل از میان برداشته شود.

وی افزود: فدراسیون کبدی که خارج از چارچوب قانونی، کبدی رابه استانی خاص در کشور برده ، پا را فراتر گذاشته است و به طور مستقیم در انتخابات هیات های استانی نیز دخالت می کند.

او ادامه داد: رییس فدراسیون کبدی که تنها از یک حق رای در مجامع انتخابات هیاتهای استانی برخورداراست به تمام کسانی که برای این پست ثبت نام کردند و با وی گفت و گو می کنند ، وعده رای دادن می دهد.

رییس هیات کبدی مازندران گفت:یکی دیگرازمواردی که برناتوانی فدراسیون فعلی صحه می گذارد ، کم اطلاعی وی از اتفاقات پیرامون کبدی کشور است.

وی افزود:به عنوان نمونه در شرایطی که تیم کبدی مازندران به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شده بود، رییس فدراسیون در تماس تلفنی با تندی خواستار دلایل اعزام نشدن تیم کبدی مازندران به این رقابت ها شده بود.

انتظاری در ادامه به کمبودهای مالی هیات های استانی اشاره کرد و گفت : فدراسیون کبدی بودجه استانی هیات را بسیار کمتر از میزانی که برای توسعه و رشد این رشته مورد نیاز است،اختصاص می دهد واین درشرایطی است که چندین برابر مبلغ واریزی به هیات های استانی را به عنوان ورودی مسابقات کشوری دریافت می کند.

وی افزود:فدراسیون کبدی به جای آن که به هیات های استانی برای ترویج این رشته نوپا کمک کند ، مبالغ زیادی را به بهانه های مختلف دریافت می کند.این روند شرایط را برای ادامه فعالیت هیات های استانی بسیار سخت و دشوار کرده است.

اوادامه داد: سفرهای خارجی متعدد رییس فدراسیون به کشورهای مختلف مانع برقراری نظم و اجرای به موقع برنامه های فدراسیون شده است.

انتظاری به آنچه که'شرایط عجیب فدراسیون کبدی ' نامید،اشاره کردوگفت : انتقاد ناپذیری یکی از بزرگ ترین مشکلات و معایب این فدراسیون است که موجب شده است هیچ کدام از افراد شاغل در فدراسیون وهیات های ورزشی اجازه مطرح کردن مشکلات و معظلات را نداشته باشند.ک/3

7331/1654

تاریخ: 1391/3/21
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: