برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مقصودلو : برخی افراد بجای رفع مشکلات، فرافکنی می کنند

تهران - رییس فدراسیون کبدی در واکنش به انتقادهای تند رییس هیات کبدی استان مازندران گفت: برخی افراد بجای رفع مشکلات و نواقص خود، با انجام مصاحبه های نادرست فرافکنی می کنند.

'محمد رضا مقصودلو' روز یکشنبه درگفت وگوباخبرنگار ایرنا افزود: رییس هیات کبدی مازندران بجای اظهارنظر در خصوص مسائل کلان کبدی ایران بهتر است تمام توان خود را برای تقویت کبدی در این استان بکار گیرد.

وی باانتقاد ازوضعیت کبدی درمازندران اظهارداشت:طبق گزارش های رسیده بسیاری از بازیکنان فعال دراین استان از عملکرد ضعیف هیات مازندران انتقاد دارند.

مقصودلوافزود: با این وجود، ما تصمیم گیری در خصوص هیات کبدی مازندران را به اداره کل وزرش و جوانان این استان واگذار کرده ایم.

وی در واکنش به اظهارنظر رییس هیات کبدی استان مازندران در این باره که گفته است رییس فدراسیون کبدی از اقوام خود در این رشته استفاده می کند، نیز گفت: پاسخ من به این افراد نتیجه های درخشانی است که کبدی ایران در داخل و خارج کسب می کند.

وی در واکنش به این اظهار نظر که رییس هیات مازندران مدعی شده رییس فدراسیون اطلاع کافی از این رشته ندارد، افزود: باعث خوشحالی فدراسیون کبدی است که اطلاعات رییس هیات های آن از رییس فدراسیون بیشتر باشد.

مقصودلو گفت: هیچگاه از انتقاد ناراحت نمی شوم. اما با تخریب مخالف هستم.چرا که نه تنها باعث پیشرفت کبدی نمی شود، بلکه به آن ضربه می زند.از این رو به رییس هیات مازندران پیشنهاد می کنم بجای اظهار نظر و حاشیه سازی برای کبدی، به فکر کسب نتایج درخشان باشد.

'خلیل الله انتظاری'رییس هیات کبدی مازندران روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا انتقادهای زیادی از رییس این فدراسیون کرد.

حضور نزدیکان رییس فدراسیون در این رشته ورزشی، انحصارکبدی دراستان گلستان زادگاه رییس فدراسیون، تمرکز تمام امکانات و بودجه ها به این استان و تیم های ورزشی آن، کم اطلاعی رییس فدراسیون از اتفاقات پیرامون کبدی، کمبودهای مالی هیات های استانی و سفرهای پی در پی رییس فدراسیون به خارج از کشور با وجود مشکلات مالی در کبدی ایران از جمله مباحث مطرح شده از سوی رییس هیات مازندران در این مصاحبه بود.

ورزشی ** 1346 **1590

تاریخ: 1391/3/21
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: