برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات فوتبال یورو 2012؛کرواسی ایرلند را از پیش رو برداشت/ شاگردان بیلیچ صدرنشین گروه C شدند

تیم فوتبال کرواسی موفق شد در یک دیدار منطقی و حساب شده ایرلند را شکست دهد و به صدر جدول رده بندی گروه C صعود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان "اسلاون بیلیچ" در نخستین دیدار خود در رقابتهای یورو 2012 در جضور بیش از 43 هزار تماشاگر ورزشگاه پوزنان مونیسیپال لهستان با نتیجه 3 بر یک جمهوری ایرلند را شکست دادند.

کرواسی از همان ابتدا، بازی را تهاجمی  آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 3 بازی توسط "ماریو ماندزوکیچ" به گل رسید. ماندزوکیچ با یک ضربه سر تماشایی توپ را از "شی گیون"  دروازه بان کهنه کار ایرلند عبور داد و به تور دروازه رساند.

برتری کروات ها زیاد طول نکشید تا اینکه "شون سنت لدگر" مدافع ایرلند در دقیقه 19 نتیجه را به تساوی کشاند. سنت لدگر روی ارسال "مک گدی" بالاتر از "کورلوکا" به هوا بلند شد و با یک ضربه سر توپ را دور از دستان "پلتیکوسا" وارد دروازه کرواسی کرد.

در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان نیمه اول اشتباه "استیفن وارد" مدافع ایرلند باعث شد توپ در اختیار "نیکیکا یلاویچ" مهاجم آماده کرواسی قرار بگیرد و او با شی گیون تک به تک شود و با یک ضربه دقیق گل دوم کروات ها را به ثمر برساند.

نیمه نخست با برتری 2 بر یک کرواسی به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 بود که ضربه سر ماندزوکیچ با برخورد به تیرک دروازه و سپس به سر شی گیون که به سمت توپ شیرجه رفته بود وارد دروازه ایرلند شد تا کرواسی با خوش شانسی به گل سوم خود در این بازی برسد.

در پایان شاگردان اسلاون بیلیچ سرمربی جوان کرواسی موفق شدند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند و با توجه به تساوی اسپانیا و ایتالیا در دیگر دیدار این گروه با 3 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار بگیرند. ایرلند بدون امتیاز در دیدار بعدی خود باید به مصاف اسپانیا برود، با این شکست بخت صعود آنها به مرحله بعدی بسیار کاهش یافت.


تاریخ: 1391/3/22
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: