برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مجیدی: به کسب مدال در چین خوشبین هستم

تهران - مربی تیم ملی اسکیت ایران گفت: با توجه به آمادگی بالای ملی پوشان و تمریناتی که سپری کرده ایم، به کسب موفقیت در بازیهای ساحلی آسیا خوشبین هستم.  

ابوالفضل مجیدی روز دوشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا، افزود: سومین دوره رقابت های ساحلی آسیا در رشته اسکیت در روزهای 28 و 29 خردادماه، به میزبانی هایانگ چین برگزار می شود و طی آن ملی پوشان کشورمان باید به مصاف رقبای قدرتمند خود بروند.

وی ادامه داد: با توجه به این که مدعیان جهانی از شرق آسیا هستند بدون شک کار بسیار سختی در پیش رو داریم. اما با توجه به برنامه تمرینی و برنامه هایی که به اجرا درآمده است، امید بسیار به کسب مدال در این رقابت ها داریم.

مربی تیم ملی اسکیت ایران تصریح کرد:تیم های کره جنوبی، چین تایپه وچین حریفان اصلی ایران دراین مسابقات هستند. اگر بتوانیم آنها را مهار کنیم، کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود. هر چند کار بسیار سختی در پیش رو داریم اما برای کسب موفقیت هم قسم شده ایم و امیدوارم تلاش های صورت گرفته با کسب مدال همراه باشد.

وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی تاکنون، 9 مرحله اردو برگزارشده است.در تمرینات پایانی سعی بر آن بود تا با شرایط زمانی محل برگزاری رقابتها همخوانی به وجود آید، برهمین اساس زمان تمرینات خود را به ساعت 6 صبح تغییر دادیم تا ملی پوشان هماهنگی لازم بدنی را در خود ایجاد کنند.

مجیدی شرایط ملی پوشان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت نفرات نداریم و همه ورزشکاران در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند.

پوریا قاسم پور،حسین منشیدی،مهرداد ثابت نیا و محمد آرزمند نفراتی هستند که به رقابتهای ساحلی آسیا اعزام خواهند شد. سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی در رشته اسکیت طی روزهای 28 و 29 خرداد ماه و به میزبانی شهر برگزار می شود.

ورزشی**0661**1590

تاریخ: 1391/3/22
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: