برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خط بطلان ایتالیا بر پیش بینی های یورو 2012

تهران - بازی روان و دور از انتظار تیم ایتالیا برابر اسپانیا در گروه سی مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا( یورو 2012)‌ خط بطلان بر بسیاری از پیش بینی ها کشید.

به گزارش ایرنا،‌ اسپانیا که ازنظر بسیاری ازکارشناسان بخت نخست قهرمانی دراین دوره محسوب می شود دیشب در گروه سی رو در روی تیمی قرار گرفت که ازبحران فساد و تبانی رنج می برد،‌ ولی با این حال این ایتالیا بود که گل نخست را وارد دروازه حریف کرد.

' آنتونیودی‌ناتاله' در دقیقه 60 ایتالیا را پیش انداخت، اما سسک فابرگاس تنها چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

ترکیبی که'ویسنته دل بوسکه'سرمربی اسپانیا به میدان فرستاده بود قدری ناشناخته بود. فابرگاس با شماره 9 جای 'فرناندو تورس' و 'فرناندو یورنته' را گرفته بود.

درسوی دیگر، 'چزاره پراندلی' ازسیستم 2-5-3 استفاده ‌کرد و 'دانیله دروسی ' را در مرکز دفاع گذاشت. 'امانوئله جاکرینی' هم در پست تدافعی اولین بازی ملی خود را تجربه کرد.

اسپانیا دراوایل دیدار تلاش کرد که 'تیکی- تاکا'همیشگی خود را اجرا کند، اما دفاع مستحکم ایتالیا به رهبری دروسی حملات آنها را خنثی می‌کرد.

اولین فرصت بازی نصیب'داوید سیلوا'شد. تکل نابهنگام دروسی توپ را مقابل پای'آندرس اینیستا' انداخت واوهم آن را به سیلوا داد، ولی ضربه او را 'جیان‌لوییجی بوفون 'به آسانی گرفت.

ایتالیا دردقیقه 13می‌توانست به گل برسد اما ضربه ایستگاهی دیدنی'آندره‌آ پیرلو'را'ایکر کاسیاس 'به خوبی دفع کرد.

لاجوردی پوشان سپس اوضاع بهتری یافتند.'آنتونیو کاسانو'پاس عمقی'کلودیو مارکیزیو' را گرفت اما ضربه او در حالی که کاسیاس هم تسلیم شده بود به بیرون رفت. سپس مارکیزیو شوت زد که کاسیاس آن را گرفت.

با این وضعیت اسپانیا ناگهان برتری خود را در میدان از دست داده دید و هرچند که اینیستای پا به توپ عملکردی فوق‌العاده داشت و دفاع حریف را می‌آزرد.

سپس نوبت به'کریستین ماجو' رسید که ازسمت راست حمله کردوتوپ را برای'تیاگو موتا' فرستاد. ضربه سر موتا را کاسیاس به شکلی عالی دفع کرد.

درابتدای نیمه دوم، ژابی شوتی محکم از گوشه محوطه جریمه زد که بوفون آن را با شیرجه دفع کرد.سپس نوبت به اینیستا رسید که باز هم بخت خود را بیازماید.ولی ضربه او هم راهی به دروازه نیافت و به شکلی بسیار خطرناک از زاویه ای بسته به بیرون رفت.

بعد از آن'ماریو بالوتلی' موقعیتی فوق‌العاده یافت تا گل بزند. او از دفاع اسپانیا گریخت و تک به تک شد اما تعلل او به حدی زیاد بود که کاسیاس به آسانی توپ را گرفت.

چزاره پراندلی ، بالوتلی را تعویض کرد و'آنتونیو دی‌ناتاله' 34 ساله به میدان رفت. او لحظاتی پس از ورودش به میدان بود که روی پاس عمقی تماشایی 'آندره‌آ پیرلو' از دفاع اسپانیا گذشت و با ضربه‌ای دقیق و زیبا دروازه کاسیاس را در دقیقه 60 گشود.

اما برتری ایتالیا دوامی نداشت. تنها چهار دقیقه بعد روی اشتباه دفاع ایتالیا، اینیستا و سیلوا با هم همکاری کردند ودر نهایت پاس سیلوا در عمق به فابرگاس رسید و او هم که از جاکرینی گذشته بود توپ را با خونسردی تحت فشار مدافعان حریف به گل تبدیل کرد.

در 20 دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی عالی داشتند. فرناندو تورس تازه‌وارد یک بار از تله آفساید گریخت، اما در موقعیت تک به تک با بوفون بد عمل کرد و دروازه‌بان ایتالیا توپ را با پا دفع کرد.

لحظاتی بعد'سباستین جووینکو'که اوهم تازه‌وارد بود پاسی عالی به دی‌ناتاله داد.این مهاجم از جرارد پیکه گذشت اما آن طور که می‌خواست پایش به توپ نخورد و توپ به بیرون رفت.

سپس باز هم تورس صاحب موقعیت شد. او فرصت آن را یافت که منتقدانش را خاموش کند، اما در موقعیت تک به تک دیگری با بوفون دوباره تعلل کرد ودرحالی که'خسوس ناباس' را در کنار خود داشت توپ را با ضربه‌ای چیپ به سمت دروازه ایتالیا زد که با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ورزشی ** 1553**1590

تاریخ: 1391/3/22
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: