برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسوول توسعه قایقرانی فدراسیون بین المللی کانو به ایران سفر می کند

تهران - مسوولان توسعه قایقرانی در ایران فدراسیون بین المللی کانو 10تیرماه سال جاری به ایران سفر می کند.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر افزود:'چاپا سانتو' به مدت یک هفته درایران حضورخواهد داشت ودرجهت گسترش ارتباطات و توسعه قایقرانی ایران با مسوولان ورزش و قایقرانی کشورمان دیدار می کند.

ناصر طالبی افزود :‌ این سفر به دنبال مذاکره تلفنی سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی با مسوولان فدراسیون بین المللی کانو و حضور ورزشکاران کشورمان در رقابتهای روسیه و کاپ جهانی آلمان صورت می گیرد. این سفر هم برخلاف ادعای دوستان مبنی برتعلیق ورزش قایقرانی ایران، نشان از ثبات و به رسمیت شناختن فدراسیون قایقرانی کشورمان دارد.

وی درادامه درباره گفته های اخیر دبیرکل ایرانی کنفدراسیون کانو آسیا در باره مختل بودن فعالیت قایقرانی ایران گفت: من برخلاف نظر ایشان دراین شرایط باید از منافع ملی کشور دفاع کنم.

طالبی اظهار کرد: برخلاف گفته های این مقام مسوول در کنفدراسیون کانو آسیا که حضور خود را در این سمت مدیون ریاست برفدراسیون قایقرانی ایران می باشد، فعالیت های قایقرانی ایران نه تنها مختل نشده بلکه به خوبی به پیش می رود.

وی افزود: این فرد عنوان کرده که این تغییرات باعث ممانعت از شرکت ورزشکاران دراگون بت در مسابقات جهانی شده است. در حالیکه رشته دراگون بت از اواخر سال 1389 به عنوان انجمن دراگون بت از زیرمجموعه فدراسیون قایقرانی خارج شده و زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی می باشد.

طالبی گفت:دراگون بت زیرنظر فدراسیون بین المللی دراگون بت ( idbf ) کار می کند و ارتباطی با فدراسیون بین المللی قایقرانی ( icf ) ندارد.بنابر این هرگونه مکاتبه ازسوی فدراسیون بین المللی قایقرانی با فدراسیون قایقرانی کشورمان در ارتباط با رشته دراگون بت بی معنی است .

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی گفت:دررقابتهای دراگون بت که سال گذشته زیر نظر فدراسیون بین المللی (آی دی بی اف)درماکائو برگزار شد، بیش از 100 کشور شرکت داشتند و در رقابتهای دراگون بت که سال2010 زیرنظر فدراسیون بین المللی قایقرانی برگزار شد، فقط 3 کشور حضور داشتند.

طالبی گفت: اینکه احمد دنیامالی رییس برکنار شده فدراسیون قایقرانی برای این فدراسیون و رشته قایقرانی زحمت کشیده،حرفی نیست. اما دبیرکل کنفدراسیون کانو آسیا می داند که رشته دراگون بت زیر نظر فدراسیون بین المللی قایقران ( آی سی اف ) فعالیت نمی کند و تمامی فعالیت های ان زیر نظرفدراسیون بین المللی است.همان فدراسیونی که درگذشته بخاطرکم کاری ایران میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را از ما گرفتند.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی گفت:احمد دنیامالی براساس همین اساسنامه فدراسیون های ورزشی در سال 1383 مسوولیت فدراسیون را برعهده گرفت و حال براساس همان اساسنامه از کار برکنار شده است،‌ولی حالا چهره اخلاق مداری گرفته و می گوید این جابجایی ها قانونی نیست .

وی گفت: قایقرانی ایران در بازیهای المپیک 2008 پکن دو ورزشکار در رشته رویینگ داشت و پس از گذشت چهار سال و صرف هزینه های میلیاردی از بیت المال باز هم دو سهمیه در این رشته بدست آورده است.این نشانه موفقیت است؟.

وی گفت:اینکه در رشته غیرالمپیکی کانوپولو ما با حضور دو کشور قهرمان آسیا می شویم ،‌ چه معنایی دارد.

طالبی گفت: قایقرانی بادبانی در بازیهای المپیک دارای 52 مدال است واین رشته جزء قدیمی ترین رشته های المپیکی محسوب می شود و ما پس از 3 سال فعالیت در این رشته کار را به تعطیلی ان کشاندیم . این ها معنی موفقیت نمی دهند.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/3/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: