برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

همکاری کمیته ملی پارالمپیک ایران و فدراسیون جهانی زورخانه برای توسعه پارازورخانه

تهران - فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه ای و کمیته ملی پارالمپیک در راستای توسعه پارازورخانه، همکاری های خود را گسترش می دهند.

به گزارش ایرنا و به نقل از سیدامیر حسینی دبیرکل، علی اصغر هادی زاده مدیر کمیته پارا زورخانه و حساس مسوول کمیته آموزش فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با امیر ماندگار فر دبیرکل و دکتر برجسته مدیر روابط بین المللی کمیته ملی پارالمپیک ایران، دیدار و گفت و گو کردند.

سیدامیر حسینی دبیرکل IZSF در این دیدار، گزارشی از فعالیت های انجام شده برای راه اندازی ورزش پارا زورخانه ارایه کرد و با تشکر از همکاری نزدیک کمیته ملی پارالمپیک (NPC) گفت: نخستین دوره مسابقات آسیایی پارا زورخانه در تاجیکستان نشان داد انگیزه و ظرفیت بالایی برای توسعه این رشته وجود دارد و باید با هدف گذاری های مناسب و تدوین راهبرد اجرایی استراتژیک مسیر توسعه پارا زورخانه را پیمود.

در این جلسه طرفین با تشکیل کمیسیون مشترک متشکل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان،‌ کمیته ملی پارالمپیک ایران و فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای برای تدوین برنامه راهبردی توسعه پارا زورخانه در سراسر جهان موافقت کردند.

همچنین مقرر شد از ظرفیت های بالقوه کمیته ملی پارالمپیک برای معرفی پارا زورخانه در بازی های پارالمپیک 2012 لندن استفاده شود.

تولید محصولات آموزشی و تبلیغاتی نیز از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

پارا زورخانه برای نخستین بار آبان 1389 در دومین دوره جام جهانی ورزش زورخانه ای در شهر قونیه ترکیه نمایش بین المللی داشت و نخستین رقابت بین المللی آن نیز، آذر 1390 هم زمان با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در زورخانه بین المللی حکیم ابولقاسم فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

ورزشی. ** 1346 **‌ 1589

تاریخ: 1391/3/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: