برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات یورو 2012؛اوکراین با درخشش شوچنکو از سد سوئد گذشت

تیم فوتبال اوکراین یکی از دو میزبان رقابتهای یورو 2012 در نخستین دیدار خود در تاریخ این رقابتها مقابل تیم نامدار سوئد به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اوکراین که برای نخستین بار حضور در مرحله پایانی رقابتهای یورو را تجربه می کند در اولین بازی خود در یورو 2012 موفق شد با درخشش "آندری شوچنکو" ستاره کهنه کار خود با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار که در حضور بیش از 68 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف برگزار شد ابتدا سوئد به گل رسید. ارسال "لارسن" از سمت راست به "کالستروم" در محوطه جریمه اوکراین رسید و او با یک پاس دقیق "زلاتان ایبراهیموویچ "را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره باشگاه میلان هم با یک اشاره به توپ آن را به تور دروازه اوکراین چسباند.

برتری سوئد تنها 3 دقیقه به طول انجامید و "آندری شوچنکو" روی ارسال "یارمولنکو" به سرعت خود را به توپ رساند و با یک ضربه سر تماشایی و شیرجه ای توپ را وارد دروازه سوئد کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و شوچنکو شب رویایی خود را با گل دقیقه 62 اش تکمیل کرد. شوچنکو باز هم روی ضربه کرنر یارمولنکو و باز هم با ضربه سر بالاتر از مدافعان سوئد توپ را به تور دروازه "آندریاس ایساکسون" چسباند و تیم میزبان را 2 بر یک پیش انداخت.

در پایان بازی با همین نتیجه به پایان رسید و اوکراین با 3 امتیاز بالاتر از انگلیس، فرانسه و سوئد در صدر جدول گروه D قرار گرفت.
 


 ام
تاریخ: 1391/3/23
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: