برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس فدراسیون هندبال : در فصل آتی لیگ برتر هم 10تیم حضور دارند

اصفهان - رییس فدراسیون هندبال گفت:فصل آتی لیگ برترهندبال باشگاههای کشور با حضور 10 تیم برگزار می شود.

'جلال کوزه گری' که به منظور اهدای جام قهرمانی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور به اصفهان سفر کرده است، عصر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در سطح بالایی برگزار شد.

وی گفت: تاآخرین روز برگزاری این رقابت ها، دوتیم صدرنشین برای قهرمانی و تیمهای قعرنشین برای بقا در لیگ برتر رقابت کردند.

رییس فدراسیون هندبال از قضاوت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور ابراز رضایت کرد و گفت: اظهارات برخی از مربیان مبنی بر ضعف داوریهای لیگ برتر باشگاههای کشور بی اساس است.

وی توضیح داد:فدراسیون هندبال انتقادات سازنده را مورد استفاده قرار می دهد، اما با اظهارات بی اساس که با هدف تخریب مسوولان این فدراسیون انجام می شود به شدت برخورد می کند.

کوزه گری افزود: 'سیف الله حیدرپور' مربی تیم نیروی زمینی تهران نیز پس از دیدار با تیم ثامن الحجج ( ع ) سبزوار، رییس کمیته داوران را بدون سند و مدرک متهم به طرفداری از تیم ثامن الحجج ( ع ) کرد که موجب محرومیت وی شد.

رییس فدراسیون هندبال درباره برنامه های آماده سازی تیمهای نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت:با پایان یافتن لیگ برتر باشگاههای کشور وامتحانات سال تحصیلی، تمرینات تیم هندبال نوجوانان در هفته های آینده جدی تر دنبال خواهد شد.

وی افزود: تیم جوانان نیز خود را برای قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی اسپانیا آماده می کند و در این راستا اکنون در مجارستان اردو زده است.

کوزه گری گفت: هدف این است که تیم های هندبال نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی نتایج خوبی را به دست آورند و در راستای آماده سازی این تیم ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.

وی درباره اردوی آماده سازی تیم هندبال انگلیس در ایران برای شرکت در بازیهای المپیک 2012 لندن اظهار داشت : انگلیسی ها درخواست برگزاری چنین اردویی را کرده بودند اما به دلیل آنکه نتوانستند شرایط ما را بپذیرند، برگزاری این اردو منتفی شد.

رییس فدراسیون هندبال کشورمان برپایی اردوی آماده سازی انگلیس قبل از دوم تیرماه را از شرایط این فدراسیون برای میزبانی انگلیسی ها بیان کرد.

7132/607

تاریخ: 1391/3/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: