برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

داوری در گفتگو با مهر:المپیکی‌های دوومیدانی شرایط خوبی دارند/ توقع داریم سهمیه‌ها افزایش پیدا کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی شرایط 7 ملی پوش المپیکی کشورمان در این رشته ورزشی را مطلوب خواند و گفت: متوقع هستیم که به تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان افزوده شود.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط ملی پوشان المپیکی دوومیدانی کشورمان تصریح کرد: ورزشکاران المپیکی کشورمان در شرایط خوبی به سر می برند و آن هایی هم که به کسب سهمیه در المپیک 2012 لندن نزدیک هستند نیز روند روبه رشدی را طی می کنند و آماده اند.

وی ادامه داد: کاوه موسوی در مسکو زیر نظر مربی شخصی اش مشغول سپری کردن تمرینات است. لیلا رجبی به همراه همسرش در کمپ بلاروس تمرینات آماده سازی خود را برای حضور هرچه بهتر و قدرتمندتر در المپیک، پیگیری می کند. احسان حدادی در اشتوتگارت آلمان زیر نظر "کیم بوخنسف" تمرین می کند.   رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: سجاد مرادی در ارتفاعات چهارمحال بختیاری زیر نظر برادرش تمرین می کند. ابراهیم رحیمیان در ارتفاعات دیزین کمپ تمرینی برپا کرده است. ضمن اینکه بنا داریم ورزشکار پیاده روی کشورمان را به اردویی در ایتالیا اعازم کنیم. سجاد هاشمی آهنگر هم در تبریز تمرینات خود را دنبال می کند. دونده 400 متر ایران به زودی روانه مسابقات ستارگان آسیا که قرار است در قزاقستان برگزار شود ، می شود.   وی در خصوص عدم بازگشت "جابر سعید گورنی" مربی سجاد مرادی به ایران تاکید کرد: چندی پیش "سعید گورنی" پدرش را از دست داد. او دیگر حالت روحی روانی لازم را نداشت و از ادامه همکاری با مرادی و فدراسیون دوومیدانی ایران عذر خواهی کرد. از همان تاریخ مرادی با برادر بزرگترش در حال تمرین کردن است.   داوری درباره گلایه های مریم طوسی مبنی بر تاخیر در برگزاری رقابت های لیگ برتر دوومیدانی، گفت: خودمان هم قبول داریم که مسابقات بانوان مانند آقایان شرایط لازم برگزاری را ندارد. این حق را به ورزشکارانمان می دهیم اما از طرفی تمام ماهیت کار ما در بخش خانم ها همین چیزی است که می بینید. در صدد هستیم تا با جمع کردن بزرگان و دوستان شرایط لازم را برای این بخش مهیا کنیم. البته ناگفته نماند ممکن است گاهی در برنامه ریزی مسابقات چالش هایی ایجاد شود اما در مجموع برگزاری رقابت های لیگ دوومیدانی بانوان بد نبود چرا که در آن 4 کورد ملی شکسته شد.    رئیس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: انسان در تمام مسابقات قادر به جا به جایی رکورد نیست. طوسی طی این مدت عالی تمرین کرده است و در شرایط خوبی قرار دارد. تمام تلاشمان را در راستای کمک به او انجام می دهیم تا در صورت امکان، ورودی المپیک را کسب کند. اگر هم این امر محقق نشد، از ارزش های این دونده کشورمان چیزی کم نمی شود. طوسی تنهای بانوی ماست که شرایط خوبی را در آسیا برای دوومیدانی خانم ها پیاده کرده و اسم و رسم خوبی را برای مجموعه زنان ایران داشته است. از طرفی هم او موجب انگیزه برای سایر بانوان ورزشکار شده است. امیدوارم که مریم طوسی در رقابت های قزاقستان جواب زحماتش را بگیرد و موفق به کسب سهمیه المپیک شود.   داوری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید تعداد سهمیه های دوومیدانی کشورمان افزایش می یابد؟ متوقع هستیم که به این تعداد اضافه کنیم. اگر در رقابت لیگ شرایط جوی اجازه می داد، شاید یکی دو سهمیه دیگر را کسب می کردیم اما امیدوارم طی مدت زمان باقی مانده به تعداد المپیکی هایمان افزوده شود.
تاریخ: 1391/3/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: