برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی ملی پوشان روئینگ سوار جوان ادامه می یابد

تهران -اردوی تیم قایقرانی روئینگ جوانان که از روز دوم خرداد ماه در سنقر استان کرمانشاه آغاز شده بود تا روز 30 خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی،تیم ملی روئینگ جوانان کشورمان که خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند از 2 خردادماه در اردو حاضر بودند. این مرحله از اردوی تیم ملی تا 30 خرداد ادامه خواهد داشت و پس از آن قایقرانان پس از یک هفته استراحت از 6 تیر ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز می کنند و تا 26 تیرماه تمرینات خود را انجام خواهند داد.

مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی جوانان آسیا مهر ماه سال جاری به میزبانی شهر 'نانجینگ' چین برگزار خواهد شد.

فرشته قیطانی به عنوان سرپرست، محمد علی قرائت مربی و کیهان شمسی و میثم عباسی به عنوان دستیار مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

میلاد پوینده و محمد باقری ساراجوق از آذربایجان غربی، حامد خدری از بوشهر، امید عابد، شاهین رزاقی، امیر آقازاده و آرمین کرم بین از تهران، بهرام پیری از زنجان، امیر راهنمای رونقی از گیلان ، محمد رستمی از لرستان، محمد حمزه نتاج و مهدی حسین تبار از مازندران نفرات دعوت شده به تیم ملی جوانان روئینگ مردان هستند. همچنین خشایار عباس آبادی از تهران، عماد شادمان از گیلان و اسماعیل اصغری از تیم زیر 23 سال به همراه این تیم تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/3/23
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: