برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نخستین دوره لیگ برتر ورزش های رزمی برگزار می شود

زنجان - رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش های رزمی کشور از اخذ مجوز و برنامه ریزی لازم برای برگزاری نخستین دوره رقابت های لیگ برتر ورزش های رزمی باشگاه های ایران خبر داد.

اسماعیل کریمی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: دور رفت رقابت های لیگ برتر 'کیک بوکسینگ و جوجیتسو' ورزش های رزمی طی یک مرحله و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در مراحل چهارگانه 'دور رفت ، دور برگشت ، نیمه نهایی و نهایی' برگزار خواهد شد ، اظهار داشت: هر استان می تواند با یک تیم باشگاهی در کیک بوکسنیگ و با یک تیم دیگر نیز در جوجیتسو شرکت کند.

کریمی تصریح کرد: استان های شرکت کننده در رقابت های لیگ برتر کیک بوکسینگ و جو جیتسو تا 21 تیر ماه فرصت اعلام آمادگی دارند و بهتر است تمام استان ها در این مسابقات نماینده داشته باشند تا توانمندی های خود را محک بزنند.

وی گفت: دور رفت و برگشت این رقابت ها به ترتیب سوم شهریورماه و هفتم مهرماه سالجاری و مرحله نیمه نهایی و فینال آن نیز به ترتیب در پنج آبانماه به مناسبت عید قربان و 13 آبان ماه سالجاری به مناسبت غدیر خم انجام خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش های رزمی کشور، افزود: زنجان برای میزبانی دور رفت مسابقات لیگ برتر کیک بوکسینگ و جو جیتسو اعلام آمادگی کرده است که در صورت موافقت فدراسیون این رشته ورزشی در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

کریمی یادآورشد: روز دوشنبه برگزاری این رقابت ها در بخش مردان در فدراسیون ورزش های رزمی کشور مصوب شد و امروز نیز قرار است کمیته فنی، پیشنهادات داده شده از سوی سازمان لیگ در خصوص اوزان این مسابقات را بررسی و نسبت به مصوب کردن آنها اقدام کند.

وی ، تصریح کرد: رقابت های لیگ برتر ورزش های رزمی با قدرت هرچه تمام برگزار خواهد شد تا ورزشکاران مستعد و برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی مشخص شوند و از سویی نیز سطح آمادگی و توان فنی داوران قضاوت کننده و ورزشکاران ارتقا یابد.

کریمی گفت: در هر مرحله از این رقابت ها طبق جدول تهیه شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون ورزش های رزمی به ورزشکاران امتیاز داده خواهد شد تا بهترین ها برای راهیابی به اردوی تیم ملی به فدراسیون این رشته ورزشی معرفی شوند.

597/522

تاریخ: 1391/3/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: