برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لزوم بازنگری در نمایندگان ایران در مجامع بین المللی قایقرانی

تهران - حضور نمایندگان ورزشی در مجامع بین المللی و کسب کرسی های آسیایی و جهانی همیشه دغدغه ورزش کشور برای احقاق حق وحقوق ورزش ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، حضور این نمایندگان فرصتی برای ورزش ایران محسوب می شود تا آنان ضمن

دفاع از حقوق ورزشکارانمان،‌ امتیازاتی مانند میزبانی،‌ امکانات ورزشی و توسعه و گسترش رشته های ورزشی را در کشورمان فراهم سازند.

این در حالی است که به نظر می رسد، این مسئله در ورزش قایقرانی ایران نه تنها برای این رشته مفید نبوده است،‌ بلکه برخی ازآنان مشکلاتی را برای این رشته در سطح بین المللی فراهم می کنند.

تغییرات مدیریتی در سطح روسای چند فدراسیون در یکی دو هفته اخیر از سوی وزارت ورزش و جوانان و موضع گیری برخی افراد در مجامع بین المللی قایقرانی که با هزینه ورزش ایران به این پست ها رسیده اند، بیانگراین است که درچنین شرایطی این افرادمنافع شخصی را درنظر می گیرند.

حتی برخی از آنان پا را فراتر گذاشته و با دادن اطلاعات احساسی حاضر می شوند، بیگانگان در امور داخلی کشور دخالت کرده و ورزش ایران را به چالش بکشانند.

برخی از این افراد که کسب این مناصب را مدیون ورزش ایران هستند، نه تنها حاضر به دفاع از وزرش کشور نیستند،بلکه حتی حاضرند تا برای کل ورزش ایران مشکل ایجاد شود تا آنان به دنبال چیزی که خود نیز نمی دانند، چیست؟، برسند.!

ضروری به نظر می رسد که مسوولان ورزش کشور و فدراسیون قایقرانی شرایطی فراهم سازند تا در خصوص نمایندگان ایران در مجامع بین المللی این رشته بازنگری شود و اگر حضور این افراد به نفع ورزش نیست،‌ از این مزیت افراد دلسوز دیگری استفاده کنند.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/3/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: