برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بسکتبال غرب آسیا/تیم ملی ایران در غیاب داوری و کامرانی به مصاف اردن می‌رود

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی غرب آسیا را مقابل اردن برگزار خواهد کرد که مهدی کامرانی و جواد داوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران ساعت 19:30 امشب به وقت ایران آخرین دیدار خود در چارچوب دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا را برابر اردن برگزار خواهد کرد.

اردن همان تیمی است که سال گذشته با غلبه بر ایران مانع از صعود تیم ملی کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد. از این حیث دیدار امشب دو تیم ایران و اردن حساسیت‌های زیادی خواهد داشت به خصوص اینکه برنده این بازی به عنوان نایب قهرمان سهمیه شرکت در مسابقات جام استانکوویچ را از آن خود خواهد کرد.

این در حالی است که تیم ملی بسکتبال ایران دیدار برابر اردن را بدون در اختیار داشتن مهدی کامران و جواد داوری برگزار خواهد کرد. این دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی در دیدار پنجشنبه شب مقابل سوریه نیز غایب بودند اما غیبت آنها در دیدار امروز با توجه به حساسیت‌های بازی مشکل ساز خواهد بود. به خصوص اینکه تیم ملی بسکتبال به دلیل مصدومیت بازیکنانی نظیر اوشین ساهاکیان و غیبت حامد حدادی و ارصلان کاظمی با ترکیبی نه چندان کامل عازم اردن محل برگزاری مسابقات غرب آسیا شد.

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های بسکتبال در این زمینه به خبرنگار مهر، گفت: با مصدومیت جواد داوری و مهدی کامرانی مشکلات ما تکمیل شد. ما با این تیم ناقص امشب دیدار حساسی برابر اردن داریم که تعیین کننده موقعیت ما در جدول رده بندی است.

وی تصریح کرد: به خاطر مصدومیت خیلی از بازیکنان و مشکل خروج از کشور برخی از آنها ما بازیکن پست چهار در ترکیب تیم اعزامی به اردن نداشتیم. در پست پنج هم ترکیب تیم ناقص بود حالا با مصدومیت داوری و کامرانی در پست یک هم دچار مشکل شده‌ایم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد: با همه اینها و با وجود دیدار سختی که در پیش داریم امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته اردن برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک آماده می‌شود و نسبت به ما تمرینات آماده سازی بیشتری هم برگزار کرده است اما فکر می‌کنم اگر جوانان تیم ملی ایران بی تجربگی نکنند و با ضریب اشتباهات کم مقابل اردن بازی کنند بتوانیم از این دیدار با پیروزی خارج شویم.


تاریخ: 1391/3/26
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: