برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مجیدی: ملی پوشان اسکیت فردا در 2 ماده به مصاف حریفان می روند

تهران - مربی تیم ملی اسکیت ایران گفت: ملی پوشان کشورمان فردا در مواد 200 و 1000 متر به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش ایرنابه نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، ابوالفضل مجیدی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی مسوولان برگزاری سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا، 2 ملی پوش ایران فردا (یکشنبه 28 خردادماه) رو در روی حریفان خود صف آرایی می کنند که امیدوارم با کسب مدال برای ایران اسلامی همراه باشد.

وی ادامه داد:آخرین جلسه تمرینی ملی پوشان امروزصبح ساعت 9 به وقت محلی در هایانگ برگزار شد و شرایط نفرات ایران مطلوب است. آخرین تمهیدات فنی در اختیار ملی پوشان قرار گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید برای کسب مدال و رفتن بر روی سکوی آسیا هم قسم شده ایم که امیدواریم این مهم محقق شود.

مجیدی اظهارداشت:نشست فنی رقابتها نیز برگزار شد و مسوولان برگزاری بر روی آرامش و نظم تاکید بسیار داشتند چرا که تلاش برای حضور اسکیت در المپیک به صورت جدی در حال انجام است که در صورت محقق شدن این امر، شاهد رشد چشمگیرتر این ورزش در اقصی نقاط جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته با حضور در تمرینات تیم های مختلف، شرایط آنها را بررسی کردم و به نظرم کره جنوبی یکی از بهترین تیم های شرکت کننده در سومین دوره بازیهای ساحلی آسیاست، اما ملی پوشان ایران نیز برای موفقیت تمام تلاش خود را به کار بسته اند و امیدوارم تمام سختی هایی که تا این مرحله کشیده ایم، با موفقیت در چین به فراموشی سپرده شود.

وزرشی**0661**1590

تاریخ: 1391/3/27
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: