برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی: برای 17 فدراسیون ورزشی رییس انتخاب می شود

تهران - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، از برگزاری مجمع عمومی 17 فدراسیون ورزشی در آینده ای نزدیک برای انتخاب رییس خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، حمید سجادی روز شنبه درحاشیه مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که چرا زمان سرپرستی برخی روسای فدراسیون ها بیش از حد طولانی شده است؟، گفت: بزودی با رعایت تمامی جوانب وحساسیت های بازیهای المپیک اقدام به برگزاری مجامع انتخاباتی 17 فدراسیون مختلف خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری این مجامع از جمله اقدامات مهم وزارت ورزش است که امیدواریم درآینده ای نزدیک شاهد برگزاری مجمع و انتخاب رییس آنها باشیم.

معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش وجوانان اسامی فدراسیونهای درانتطار برگزاری مجمع را روستایی و عشایری که به بومی و محلی تغییر نام داده، شنا، شیرجه و واترپلو، کشتی ، سوارکاری، جودو، اسکیت، تیر و کمان، کاراته، رزمی، چوگان، کوهنوردی، ناشنوایان، هنرهای رزمی و کونگ فو، قایقرانی،ورزش سه گانه، دوچرخه سواری و ورزش های پهلوانی و زورخانه ای اعلام کرد.

سجادی درادامه درپاسخ به این سوال که چرانظارت دقیقی ازسوی وزارت ورزش برسقف قرارداد های غیرمتعارف فوتبالیست ها و پرداخت مبالغ کلان از سوی باشگاههای دولتی و صنعتی صورت نمی گیرد؟، گفت: این احتمال وجود دارد که این اعداد وارقام بیش از حد بزرگنمایی شده و یا اینکه رقابت برخی تیم ها درنقل و انتقالات باعث این مساله شده باشد. به هر حال اگر این مساله واقعی باشد باید دید که سقف قراردادها چگونه رعایت شده و فدراسیون فوتبال چه اقدامی در این رابطه خواهد داد؟

وی تصریح کرد: ما به عنوان مسئولان وزارت ورزش و جوانان، جایگاه نظارتی خواهیم داشت و طبیعتا از رعایت تعادل و انصاف و برابری در ورزش استقبال می کنیم، چراکه اختلاف طبقاتی به هیچ عنوان بر مصلحت ورزش کشور نیست.

ورزشی.**1587**9162**1590

تاریخ: 1391/3/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: