برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اقلیمی:اردوی بلاروس طالبیان را آماده می کند

تهران -مربی تیم ملی آبهای آرام مردان گفت:اردوی بلاروس تاثیر بسزایی بر روند آمادگی احمد رضا طالبیان قایقران المپیکی کشورمان خواهد داشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی،ایرج اقلیمی در باره وضعیت طالبیان گفت:وی تمرینات پیش از المپیک را انجام می دهد و برای آمادگی بیشتر دهه اول تیرماه به اردوی بلاروس اعزام می شود.

اقلیمی افزود:اردوی بلاروس به مدت 3 هفته برگزار خواهد شد و بعد از آن به ایران باز می گردیم تا تمرینات نهایی را در داخل کشور پیگیری کنیم.

مربی تیم ملی افزود:بلاروس به دلیل اینکه در کایاک یکنفره 1000 متر یکی از بهترین نفرات دنیا را دارد انتخاب شده و قطعا تمرین در کنار قهرمان جهان در آمادگی طالبیان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود:امیدوارم با این روندی که احمدرضا در پیش دارد نتیجه قابل توجهی در بازیهای المپیک 2012 لندن بدست بیاورد.

مربی تیم ملی آبهای آرام مردان کشورمان گفت: در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان آبهای آرام زیر نظر من کار می کنند و آن ها را برای مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده و بازی های آسیایی 2014 کره آماده می کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر قایقرانان حاضر در اردوی تیم ملی زیر 23 هستند من و 'سابو گابور' مربی تیم ملی زیر 23 سال تمرینات بچه ها را زیر نظر داریم و برای مسابقات پیش رو برنامه بلند مدت خواهیم داشت.

وی افزود : تیم قایقرانی زیر 23 سال آبهای آرام سال آینده مسابقات قهرمانی جهانی این رده سنی را در پیش دارد که قایقرانان انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقات دارند.

وی ادامه داد:برنامه مدون و کامل برای بازی های آسیایی کره بعد از المپیک ارائه خواهد شد اما از هم اکنون تمرینات آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی آغاز شده است.

اقلیمی بیان کرد:با توجه به میانگین سنی پایین قایقرانان در حال حاضر سرمایه گذاری بر روی تمامی آنان انجام می شود و در نهایت بهترین نفرات به مسابقات اعزام خواهند شد.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/3/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: