برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی آبادی:نمی گذاریم خطری ورزش ایران را تهدید کند

کیش - رییس کمیته ملی المپیک گفت: با مسئولان فدراسیون بین المللی قایقرانی و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در باره وقایع مرتبط با فدراسیون قایقرانی رایزنی کرده ایم و اجازه نمی دهیم خطری ورزش ایران را تهدید کند.

محمد علی آبادی روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون قایقرانی ایران به دلیل تغییر وتحولات درسطح ریاست آن گفت: نامه مسئولان فدراسیون های بین - المللی به دست ما رسیده است وما نیز پاسخ آنها را داده ایم. با مسئولان وزارت ورزش نیز رایزنی هایی کرده ایم و نمی گذاریم خطری ورزش ایران را تهدید کند.

وی ادامه داد:این مشکلات باید برطرف شوند و نباید ورزش ایران به خاطر این مسایل دچار مشکل شود. تمام تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکلات خواهیم کرد.

علی آبادی درخصوص تغییرات درفدراسیون های ورزشی خاطرنشان کرد: این اختیاری است که به وزیر ورزش داده می شود، اما باید شرایط موجود را در نظر گرفت.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص پیش بینی خود از مدال های ایران در المپیک لندن ، گفت: نمی توانم این مساله را پیش بینی کنم اما امیدوارم نسبت به دوره های قبل مدال های بیشتری بدست آوریم.

وی بااشاره به بهبود وضعیت بهدادسلیمی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت این بازیکن بهبود پیدا کرده و با کمک خدا او را در المپیک و برروی سکو ها خواهیم دید.

وی اظهار داشت: در خصوص وضعیت رودکی نیز باید اعلام کنم مصدومیت او جدی تر بوده و با توجه به شرایط فعلی این ورزشکار فکر نمی کنم او را در المپیک ببینیم.

علی آبادی که در مراسم افتتاحیه مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کیش حضور داشت، در خصوص این مسابقات گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در کشور نشان از توانمندی های ما است و امیدوارم بتوانیم تا روز پایانی میزبان خوبی باشیم.

وی تاکید کرد: در ایران ظرفیت های ورزشی زیادی وجود دارد که یکی از آنها اسکواش است و می توان با تلاش بیشتر این رشته ورزشی را به جایگاه واقعی خود رساند.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اسکواش یکی از ورزش های بسیار جذاب است که نیاز به امکانات چندانی ندارد و می توان آن را در اکثر مناطق فعال کرد. از چند سال پیش کار خود را در این رشته آغاز کردیم و می توانیم آن را بیشتر بشناسانیم.

ورزشی **9118**1590

تاریخ: 1391/3/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: