برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن

ورزش > بسکتبال  - همشهری آنلاین:
تیم ملی بسکتبال ایران با شکست اردن مسابقات قهرمانی غرب آسیا را به پایان برد و جواز حضور در جام استانکویچ (کاپ آسیا) را که در شهریورماه در کشور ژآپن برگزار می شود به دست آورد.

ملی پوشان غیرتمند کشورمان که بیش از 8 ماه در اتنظار رویارویی مجدد با تیم بسکتبال اردن بودند، جمعه شب گذشته (26 خرداد) موفق شدند این تیم را در خانه خود و در پیش چشم هواداران اردنی با نتیجه 63-65 مغلوب نمایند تا ثابت نمایند باخت سال گذشته مقابل این تیم تنها یک اتفاق بود. پیروزی تیم بسکتبال ایران در حالی رقم خورد که تیم اردن از تمامی امکانات میزبانی خود علیه تیم ایران استفاده نموده بود و جو سنگین ورزشگاه قضاوت داوران را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ایران رقابت های قهرمانی غرب آسیا را در نبود حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، ارسلان کاظمی و سامان ویسی و با ترکیبی دگرگون شده بسیار خوب آغاز نمود و اگر مصدومیت مهدی کامرانی و جواد داوری در حین بازی مقابل لبنان اتفاق نمی افتاد، ملی پوشان کشورمان قادر بودند تا از مقام قهرمانی خود در غرب آسیا دفاع نمایند.

به هر ترتیب تیم بسکتبال ایران با 4 پیروزی و1 شکست به مقام نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت و تیم ملی لبنان نیز که شب آخر مسابقات در غیاب ستاره خود، فادی الخطیب مغلوب تیم ملی فلسطین شد، با 4 پیروزی و 1 شکست مقام اول را کسب کرد.

تاریخ: 1391/4/1
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: