برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

افشارزاده: انگلیس روادیدی برای تماشاگران ایرانی المپیک صادر نکرد

تهران - دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت:دولت انگلیس هیچ روادیدی برای تماشاگران ایرانی جهت حضور در بازیهای المپیک 2012 لندن و تماشای این بازیها صادر نکرده است.

بهرام افشارزاده روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا، در باره صادرنشدن روادید برای علاقمندان ایرانی جهت حضور درالمپیک و تماشای مسابقات ورزشکاران کشورمان گفت: هواداران ایرانی ورزش برای حضور در المپیک با صادر نشدن روادید مواجه شده اند.

وی گفت: با وجود این که ما از یک سال قبل کارهای خود را شروع کرده بودیم، هیچ شرکت هواپیمایی موفق به اخذ روادید نشده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران درادامه ابراز امیدواری کرد که ایرانی های خارج از کشور بویژه ساکن اروپا و انگلیس جای خالی ایرانیان داخل کشور را پر کرده و به تشویق ورزشکاران ایرانی بپردازند.

**پرچمدار کاروان ورزشی ایران روز دوشنبه مشخص می شود

افشارزاده در خصوص پرچمدار ایران در بازی های المپیک لندن گفت : پرچمدار ایران در این بازی ها روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

وی درپاسخ به این سوال که از الهه احمدی به عنوان پرچمدار ایران دراین بازیهانام برده می شود، یادآورشد: باید تا روز دوشنبه منتظر ماند.

** تمهیدات برای روزه ورزشکاران

دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه های این کمیته برای ایام ماه مبارک رمضان در لندن گفت: برنامه هایی در این رابطه اندیشیده شده که در آینده اعلام می شود.

وی درخصوص روزه دار بودن ورزشکاران در ماه مبارک رمضان و تاثیر آن بر عملکرد آنان در المپیک اظهار کرد:اکثر ورزشکاران ما در این مسابقات کمتر از 10 روز حضور خواهند داشت و به طور حتم برنامه هایی را برای روزه داران خود نیز خواهیم داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درمورد اینکه آیا روزه در عملکرد ورزشکاران تاثیر گذار نخواهد بود، گفت: به طور حتم تاثیر نخواهد گذاشت و ما با قدرت حاضر خواهیم شد.

** ورزشکاران در شش گروه راهی لندن می شوند

افشارزاده در خصوص زمان اعزام تیم های کشورمان به المیپک لندن تصریح کرد: تیم های ما در تاریخ های دوم، چهارم، پنجم، نهم، یازدهم و چهاردهم مرداد ماه عازم لندن می شوند.

وی در خصوص گلایه های کمیته ملی المپیک از نبود بودجه، اظهار داشت: متاسفانه بودجه 30 میلیارد تومانی این کمیته پرداخت نشده است و تاکنون 12 میلیارد تومان از بودجه جاری کمیته ملی المپیک نیز هزینه شده است.

افشارزاده خاطرنشان کرد: این بودجه باید از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تزریق شود و امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر برای موفقیت های بیشتر به حساب کمیته واریز شود.

** بحث تعلیق رخ نخواهد داد

افشارزاده درخصوص نامه کمیته ملی المپیک ایران به فدراسیون بین المللی قایقرانی در خصوص فدراسیون قایقرانی ایران گفت: ما نامه ای به این فدراسیون ننوشته ایم ، ولی در حال انجام پیگیری های لازم هستیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک بااشاره به اینکه خطر تعلیق فدراسیون قایقرانی ایران را تهدید نمی کند، اظهار داشت: باید بدانیم در شرایط حساسی هستیم و تیم های ما عازم المپیک هستند و نباید در این شرایط حرفی از تعلیق به زبان اورد. این اتفاق رخ نخواهد داد.

** مشکلی برای سفر رییس جمهوری و وزیر ورزش به لندن وجود ندارد

افشارزاده در خصوص احتمال سفر رییس جمهوری و وزیر ورزش به لندن و تماشای بازی های المپیک لندن گفت: هیچ مشکلی برای سفر این عزیزان نیست و وزیر ورزش روز پنجم مردادماه راهی لندن خواهد شد.

** مسابقات اسکواش قهرمانی اسیا در سطح بالایی برگزار می شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان آسیا در کیش گفت: فدراسیون مسابقات بسیار خوبی را برگزار کرده است که به طور حتم این رقابت ها در پیشرفت اسکواش ایران تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: میزبانی این مسابقات بسیار خوب بود و باید به مسوولان فدراسیون خسته نباشید بگویم و فکر می کنم تمام تیم ها از میزبانی ما راضی بودند.

افشارزاده درادامه گفت: باید از رشته هایی چون اسکواش بسیار بیشتر حمایت کنیم زیرا این گونه رشته های ورزشی جای رشد بسیار زیادی دارند.

ورزشی **9118**1590

تاریخ: 1391/4/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: