برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دو خبر از فدراسیون شنا/"یورگ وویت" سرمربی تیم ملی شنا شد

"یورگ وویت" آلمانی در نشست کمیته فنی شنا به سمت سرمربی تیم ملی شنا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد کرمی دبیر کمیته فنی شنا ضمن اعلام این خبر افزود: پس از چند ماه کار کارشناسی و با تصویب کمیته فنی و تایید سرپرست و دبیر فدراسیون شنا، ساختار جدید تیم ملی شنا تصویب شد که بر این اساس در راس تیم ملی شنا مسئولیت فنی بر عهده یورگ وویت به عنوان سرمربی خواهد بود. علاوه بر این در ساختار جدید برای تیم ملی، مدیر فنی تعریف شده که وی الزاما باید جزو کارشناسان و مربیان خبره شنا باشد تا ضمن نظارت بر امور تیم ملی آخرین وضعیت ملی پوشان را به کمیته فنی و فدراسیون گزارش دهد.

ملی پوش پیشین شنای ایران ضمن تشریح ساختار جدید تیم ملی با اشاره به اینکه از این پس انتخاب مربیان تیم ملی بر اساس عملکرد و میزان پیشرفت فنی شناگران خواهد بود، افزود : بر اساس ساختار جدید، مربیان تیم ملی شنا به مدت یک سال انتخاب می شوند و اینکه شناگران زیر نظر کدام مربی تمرین کنند کاملا آزادانه و مطابق خواست ورزشکار خواهد بود.

کرمی در ادامه اظهار داشت : ساختار جدید تیم ملی بر اساس روشها و شیوه های نوین شنا در جهان و مطابق با علم روز این رشته طراحی شده و اصولا تیم ملی از نفراتی تشکیل می شود که بتوانند در مسابقات انتخابی حد نصاب های مورد نظر را کسب کنند. اما در مورد نحوه انتخاب مربیان تیم ملی شرایطی پیش بینی شده که مربیان برای احراز سمت ملی باید این شرایط را احراز کنند.

اعضای کمیته فنی و کادر تیم ملی شنا مشخص شدند
با پیشنهاد کمیته فنی و تایید سرپرست و دبیر فدراسیون شنا، اعضای کمیته فنی و کادر تیم ملی شنا مشخص شدند.

پس از نشست اعضای کمیته فنی شنا و جمع بندی نظرات فنی اعضای این کمیته مقرر شد خشایار حضرتی، عباسعلی کشتکار و فرهاد خائفی به عنوان مربیان تیم ملی در کنار "یورگ وویت" هدایت تیم ملی شنا را بر عهده بگیرند. همچنین بر اساس نظر کمیته فنی شنا، محسن سمیع زاده به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا انتخاب شد.

علاوه بر این طی احکامی از سوی برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا، اعضای کمیته فنی شنا منصوب شدند. بر این اساس کیانوش بافقی نیا به عنوان رئیس، فرشاد کرمی به عنوان دبیر و عباسعلی کشتکار، افشین حضرتی، رضا حبیبی، مجید مشتاق عشق، بکتاش قیدی، مسعود داودی، فرهاد خائفی، محسن سمیع زاده، خشایار حضرتی و شهرناز ورنوس به عنوان اعضای کمیته فنی شنا منصوب شدند.


 اما
تاریخ: 1391/4/4
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: