برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تقدیر از رکود شکنی ملی پوش شنا

تهران - 'افشین عسگری' شناگر جوان کشورمان پس از دو بار جابجایی رکورد ملی در مسابقات جام آزاد مالزی از سوی فدراسیون شنا تقدیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون شنا،وی که اردیبهشت ماه گذشته در فینال ماده 50 متر پروانه رقابتهای شنای جام آزاد مالزی موفق شد طی یک روز دو بار رکورد ملی کشور را کاهش دهد از سوی مسئولان فدراسیون شنا تقدیر شد و سکه طلا دریافت کرد.

دراین مراسم که با حضور سرپرست امور دبیری و مدیر اجرایی فدراسیون شنا برگزار شد،محسن رضوانی ضمن تقدیر از زحمات این شناگر جوان برای وی در مسیر افتخار آفرینی و کسب رکوردهای بهتر آرزوی موفقیت کرد.

عسگری در سومین روز رقابتهای جام آزاد مالزی ابتدا در رقابتهای مقدماتی ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه 17 صدم ثانیه توانست رکورد قبلی این ماده را که متعلق به حمید مبرز بود (دی ماه 84 اهواز ) را به میزان 16 صدم ثانیه کاهش دهد تا ضمن جابجایی این رکورد ملی به فینال ماده 50 متر پروانه دست یابد.

عسگری در بعدازظهر همان روز در فینال ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه و 9 صدم ثانیه رکورد صبح خود را به میزان 8 صدم ثانیه کاهش داد و به مدال نقره این ماده دست یافت.

بر اساس اعلام فدراسیون شنا ، شناگرانی که موفق شوند در مسابقات شنای باشگاههای کشور و رقابتهای بین المللی رکورد های ملی (رده سنی بزرگسالان ) را جابجا کنند پاداش ویژه دریافت خواهند کرد.

ورزشی ** 1587 **‌1440

تاریخ: 1391/4/5
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: