برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مربی احسان حدادی:قولی برای کسب مدال در المپیک نمی‌دهیم/ امیدوارم اتفاقات گذشته تکرار نشود

مربی ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی وی برای حضور در المپیک لندن گفت: با وجود اینکه تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام می‌دهیم اما قولی برای کسب مدال نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیم بوخونسوف مربی احسان حدادی در گفتگو با سایت شخصی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوش پر امید دوومیدانی ایران در المپیک صحبت کرده است:

* وضعیت تمرینات حدادی چگونه است ؟ - خیلی سختی ها را پشت سر گذاشتیم و خوب تمرین کردیم تا برای المپیک آماده شویم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. احسان در یک مسابقه عملکرد خوبی داشت و 68.20 متر پرتاب کرد و تمام هدفمان این است که این رکورد را در المپیک تکرار کند. فقط مشکلی که هست مقداری دستش درد می کند که تمرینات را سبک کردم که اتفاقی که 4سال گذشته افتاد پیش نیاید و بتوانیم تمرینات را به خوبی انجام دهیم و به همین دلیل به آلمان آمدیم تا احسان نزدیک به دکترش باشد و مورد معاینه قرار بگیرد. پزشک او هم خیلی امیدوار است که مشکلی پیش نیاید.   * در چه مسابقاتی تا قبل از المپیک شرکت می کنید؟
- امیدوارم که مشکلی نباشد و بتوانیم ویزای انگلیس را دریافت کنیم و در این مسابقه که  13 و 14 جولای است شرکت کنیم. چون این مسابقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه  مدعیان المپیک در آن شرکت می کنند. اگر مشکلی پیش بیاید و نتوانیم ویزای انگلستان را بگیریم در دو مسابقه در آلمان شرکت می کنیم که نشان بدهد آیا مشکلی برای المپیک وجود دارد یا نه.
  * چه خواسته ای از مسئولین دارید ؟
- از کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی می خواهم که  در فاصله مانده به المپیک کاری کنند که  انگیزه ورزشکاران بالا برود و به خصوص احسان که از لحاظ انگیزه ای خیلی نیاز دارد که حمایت شود و امیدواریم که در المپیک نتیجه خوبی بگیریم چون واقعا تلاش و تمرین کردیم.
* چند درصد حدادی شانس کسب مدال المپیک را دارد؟
- قول هیچ مدالی را نمی توانیم بدهیم و امیدواریم  با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک و دعای مردم ایران در فاصله یک ماه تا المپیک تمرینات خوب و به دور از آسیب دیدگی را پشت سر بگذاریم و عملکرد بهتری نسبت به المپیک 2008 پکن داشته باشیم.
  مازگوف ماساژور حدادی هم در مورد مصدومیت این پرتابگر ایران گفت: این طبیعی است که بعد از تمرینات سنگین، جای عمل دست احسان که بعد از المپیک پکن مورد جراحی قرار گرفته بود احساس درد کند و با دکتر وی صحبت کردم و او گفت مشکل جدی نیست و باید امیدوار بود که مشکلی هم پیش نیاید و تمام تلاشم را می کنم که برای احسان اتفاقی نیافتد و در این مدتی که با وی هستم، عضلات او را به خوبی شناخته ام و مشکلات او را می دانم و این هم به این دلیل بوده که تمرینات او سنگین بوده و رفته رفته تمریناتش سبک می شود و به شرایط خود باز می گردد.
تاریخ: 1391/4/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: