برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آسیا: نامه ای مبنی برتعلیق قایقرانی ایران دریافت نکرده ایم

تهران - دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی کانو آسیا گفت:تاکنون نامه ای به صورت رسمی ازسوی فدراسیون بین المللی قایقرانی کانو مبنی برتعلیق قایقرانی ایران دریافت نکرده ایم.

علی قلمسیاه روز چهارشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت : دبیرخانه کنفدراسیون قایقرانی آسیا نامه رسمی از فدراسیون بین المللی قایقرانی در باره تعلیق قایقرانی ایران دریافت نکرده است.

وی گفت : تا سال 2004 که به عنوان نایب رییس فدراسیون بین المللی قایقرانی عضویت داشتم هیچ قانونی در مورد تعلیق وجود نداشت و فدراسیون بین المللی قایقرانی حالت نظارتی داشت.

وی درمورد نامه هایی که از فدراسیون بین المللی قایقرانی مبنی بر تعلیق قایقرانی ایران منتشر شده است، اظهارداشت: تا زمانی که این نامه ها به صورت رسمی در اختیار من قرار نگیرد و آن را مطالعه نکنم، نمی توانم هیچ اظهار نظری در این رابطه داشته باشم.

دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آسیا گفت:این مطالبی که برایم در این خبرها گفته شده ، دارای ابهام است و نگاه تخصصی وحقوقی بر مبنای اساسنامه فدراسیون بین المللی قایقرانی در پاسخ به این نامه ها باید صورت گیرد.

قلمسیاه گفت:باید اینگونه موارد به صورت کاملا تخصصی مورد مطالعه قرارگیرد وهرگونه اظهار نظری خارج از چارچوب قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی درست نیست.

دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آسیا گفت:این فرصت را به من بدهید تا با مطالعه دقیق و با استفاده از قوانین موجود به بررسی این موضوع پرداخته و شرایط را اعلام کنم .

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/7
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: