برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تابش:نامه کمیته بین المللی المپیک تهدیدآمیز نیست

تهران - نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : نامه کمیته بین المللی المپیک(IOC) به کمیته ملی المپیک ایران اصلا تهدید آمیز نیست، بلکه کاملا توصیه ای است.

'محمد رضا تابش' نماینده اردکان درمجلس شورای اسلامی به ایرناافزود:این نامه امروز در مجلس مورد بحث وبررسی قرارگرفت وماهیچ نکته تهدیدآمیزی در آن ندیدیم و از مسوولان ورزش کشور خواسته ایم با تدبیرخود این مساله را حل و فصل کنند تا جلوی دخالت های خارجی گرفته شود.

وی با اشاره به برخی صحبت ها در مورد تهدید آمیز بودن نامه کمیته بین المللی المپیک افزود: در شرایطی که روزهای حساسی را به دلیل فشار خارجی به منظور جلوگیری از پیشرفت ایران، تحمل می کنیم ، مدیران و مسوولان کشور نباید به ویژه در عرصه های مورد علاقه مردم اوضاع را به سمتی ببرند که فشار مضاعفی به افکار عمومی وارد شود.

نماینده اردکان با بیان اینکه باید تمامی تصمیمات اتخاذ شده در شرایط کنونی با درایت و بسیار هوشمندانه باشد، ادامه داد: وقتی مسوولان وزارت ورزش بدون تفکر در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی رییس پنج فدراسیون را برکنار و برای 9 فدراسیون انتخابات برگزار می کنند ، به اندازه کافی برای واکنش مجامع خارجی تحریک آمیز است که دیگر نیازی به تحریکات دیگر نباشد.

به گفته تابش هیچ عجله و ضرورتی برای این تغییرات مهم در آستانه المپیک وجود نداشت.

وی درادامه به تماس برخی ها با مجامع بین المللی ورزش اشاره کردوگفت:باید بااین افراد صحبت شود تا با رویکرد حمایت ازمنافع ملی، موضوعات داخل کشور رابه عرصه های بین الملل نکشانند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به جلسه امروز با حضور حجت السلام ' ابوترابی ' در باره تعلیق فدراسیون قایقرانی و شایعاتی در مورد فدراسیون شنا اشاره کرد وگفت: تصمیم گرفته شد این مسایل با همدلی طرفین و پذیرفتن توصیه های مجلس هر چه سریعتر حل شده وفضا را به گونه ای مدیریت کنند که ورزشکاران المپیکی ایران بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کرده و قدرتمندانه در رقابتهای المپیک حاضر شوند.

ورزشی **1828**1590

تاریخ: 1391/4/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: