برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طوسی: برای حضور در لندن باید در قزاقستان بهترین باشم

تهران - دختر دونده طلایی ایران، عصر امروز (چهارشنبه)، تهران را به مقصد شهر آلماتی قزاقستان ترک می کند تا تمام تلاش اش را به کار گیرد و مجوز حضور در بازی های المپیک لندن را کسب کند.

به گزارش ایرنا، 'مریم طوسی' صبح امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران زیر نظر 'تاتیانا الکسی یف' مربی روسی خود انجام داد تا روز 11 تیر ماه در آخرین رقابت های انتخابی المپیک در قزاقستان با عنوان 'ستارگان آسیا'، آخرین شانس خود را برای حضور در بازی های المپیک 2012لندن بیازماید.

طوسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برای حضور در بازی های المپیک لندن باید در قزاقستان از همه بهتر باشم، گفت: دو مسابقه به صورت همزمان در روزهای 11 و 12 تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود و اگر چه مسابقات ستارگان آسیا انتخابی المپیک است اما با پیشنهاد مربی ام، تصمیم گرفتم در مسابقه های جام 'کازانوف' در قزاقستان نیز شرکت کنم.

وی افزود: در مسابقه جام کازانوف که صبح برگزار می شود، در ماده دوی 200 متر شرکت می کنم و عصر همان روز در مسابقات ستارگان آسیا که با حضور هشت نفر برتر آسیا از جمله دوندگانی از کشورهای هندوستان، قزاقستان، ویتنام و سری لانکا برگزار می شود، در ماده دوی 400 متر خواهم دوید.

وی ادامه داد: با حمایت و برنامه ریزی خوب فدراسیون دوومیدانی، تمرینات را از حدود هفت ماه قبل زیر نظر مربی روسی آغاز کرده ام و با هدف و انگیزه حضور در بازی های المپیک لندن و تمرینات منسجم و منظم توانستم علاوه بر کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی، یک مدال طلا و دو نقره جایزه بزرگ آسیا را در تایلند نیز بدست آورم.

'مریم طوسی' اوایل اسفند ماه سال گذشته توانست در جریان مسابقه های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در چین با کسب زمان 53.85 در ماده دوی 400 متر، مدال طلا را از آن خود کند.

این دانشجوی تربیت بدنی گفت: روزانه بین چهار تا شش ساعت، تمرین پرفشاری را با کمک مربی ام انجام دادم و حضورم در مسابقات جهانی کره جنوبی و قرار گرفتن در کنار دوندگان صاحب نام دنیا، تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و خودباوری ام داشت.

دونده جوان تهرانی، حضور در بازی های المپیک 2012 لندن را بالاترین آرزوی هر ورزشکار حرفه ای دانست و اضافه کرد:

برای آمادگی بهتر و وضعیت خوب بدنی و روانی خود، برنامه های زیادی در دستور کار داشتم که با کمک فدراسیون دوومیدانی و مربی ام به خوبی انجام داده و اکنون کاملا آماده ام.

امیدوارم با توجه به نزدیکی آب و هوای قزاقستان با ایران، شرایط خوبی برای شرکت در مسابقه ها داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه به تازگی رکورد ایران را به میزان دو ثانیه ارتقا بخشیده است، گفت: در مواد سرعتی دوومیدانی، رکورد زنی یا ارتقا رکورد با صدم ثانیه است ولی من توانستم رکورد ایران که متعلق به خودم بود را دو ثانیه بهبود بخشم.

وی در پایان از حمایت های بی دریغ فدراسیون دوومیدانی برای فراهم کردن همه شرایط به گونه ای که وی بتواند بدونه هیچ دغدغه ای تمرین کرده و در مسابقات شرکت کند، تقدیر کرد و گفت: در قزاقستان به لطف خدا پاسخ این اعتماد را خواهم داد.

مسابقات دوومیدانی ستارگان آسیا در قزاقستان در روزهای 11 و 12 تیر ماه در شهر آلماتی این کشور برگزار خواهد شد.

ورزشی. **‌ 1828 **‌ 1589

تاریخ: 1391/4/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: