برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با عنوان جام شعبانیه؛مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در قم آغاز شد

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام ‌قم گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان به میزبانی این استان ‌به مناسبت اعیاد شعبانیه و با شرکت قوی‌ترین مردان استان های مختلف برگزار می‌شود.

قدرت‌الله باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که از شامگاه چهارشنبه در بوستان تفریحی ورزشی علوی شهر قم آغاز شده است، ورزشکاران شرکت کننده در آیتم‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات چهره‌های مطرحی حضور دارند، گفت:‌ برای برگزاری این دوره از مسابقات چند آیتم در نظر گرفته شده است که ورزشکار برتر بعد از احتساب امتیازات این آیتم‌ها انتخاب شده و با اهدای جوایز نفیسی از سوی مسئولان برگزار مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

رقابت مدعیان قهرمانی قوی ترین مردان در بوستان علوی قمی

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم بیان داشت: رقابت‌‌های قوی‌ترین مردان استان قم را با حضور برترین‌های این رشته ورزشی اعم از قهرمانان سابق و چهره‌‌هایی که در استان و کشور جدیدا به این رشته روی آورده‌اند، برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تلاش خوبی از سوی اعضای کمیته قوی‌ترین مردان این هیئت برای فراهم آوردن امکانات و شرایط مطلوب برگزاری این مسابقات صورت گرفته است، قطعا این رقابت‌‌ها با حضور ورزشکاران قم و چند استان دیگر در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: بر همین اساس با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مسابقات با شرکت ورزشکاران مدعی به مدت سه روز در روز‌های هفتم تا نهم تیر ماه به میزبانی هیئت بدنسازی و پرورش اندام در بوستان علوی قم برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم افزود: این رشته در استان قم از سال‌‌های دور رشته‌ای پرطرفدار و جذاب بوده است و در حال حاضر قهرمانان و ورزشکاران زیادی در استان قم در این رشته جذاب فعالیت می‌کنند که هدف این است که با برگزاری مسابقات قوی‌‌ترین مردان علاوه بر محک فعالان فعلی این رشته، به نوعی استعداد‌های برتر را شناسایی کرده و برای میادین مهم از جمله پیکارهای قهرمانی کشور و مهم‌تر از آن میادین خارجی آماده کنیم.

آمادگی قوی ترین مردان قم برای کسب افتخار در پیکارهای قهرمانی کشور

وی با اشاره به حضور قهرمانان متعدد کشور در این رقابت‌ها افزود: برای افزایش سطح کیفی این مسابقات از قهرمانانی از شهرستان‌های مجاور و حتی استان های دور دست نیز برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها در استان قم دعوت به عمل آورده‌ایم و استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.

باقری بیان داشت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم که دارای چندین رشته زیرمجموعه است و پرداختن به هر یک از این رشته‌ها تخصص و امکانات خاص خود را می‌طلبد، اما این کمیته برای رشته‌‌ مدال‌آوری قوی‌ترین مردان که دارای توانمندی و کسب افتخار است تلاش می‌کند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم از علاقمندان به این رشته ورزشی برای تماشای مسابقات کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌ها طی امروز پنج‌شنبه و فردا نیز از ساعت 17 برگزار می‌شود، تماشاگران علاقمند می‌توانند مسابقات را عصر‌ها در بوستان علوی قم تماشا کنند.
 


تاریخ: 1391/4/8
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: