برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم ملی قایقرانی : خبرها روحیه ورزشکاران را تضعیف کرده است

تهران - سرمربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام با اشاره به اثرات منفی زیاد خبرهای منتشره در باره قایقرانی گفت: رسانه ها وظیفه دارند، در این شرایط زمانی از انتشار مطالبی که باعث تنش و استرس روحی و روانی ورزشکاران المپیکی می شود، پرهیز کرده و زمینه آرامش آنان را فراهم نمایند.

ایرج اقلیمی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: طی یک ماه گذشته درمورد قایقرانی خبرهای ضد و نقیض فراوانی منتشر شده است که این اخبار باعث تاثیر زیادی روی احمد رضا طالبیان و آرزو حکیمی به عنوان نفرات المپیکی این رشته داشته و شرایط روحی و روانی آنان را تضعیف کرده است .

سرمربی تیم ملی آبهای آرام کشورمان افزود : روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر تعیلق فدراسیون قایقرانی از سوی چند سایت خبری انتشار یافت که این اخبار در یک ماه گذشته توسط همین سایت های خبری عنوان می شد.

وی گفت: این گونه خبرها بیش از تاثیر گذاری روی ورزشکاران و مربیان به ورزش کشور لطمه خواهد زد و در اصل قایقرانی کشور را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد.

اقلیمی گفت : با این تفکر مخالف هستم که افرادی در خارج از کشورمان در مورد قایقرانی ایران تصمیم گیری کرده و متاسفانه برخی از رسانه های داخلی با آنان همسویی می کنند.

وی گفت : من یک مربی هستم و در چارچوب وظایف خود کار می کنم و تلاش خواهم کرد برای سرافرازی کشورم گام بردارم واین انتظار را دارم که دیگران هم اینگونه فکر کنند و منافع شخصی خود را بر منافع کشور ترجیح ندهند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان در ادامه افزود : تلاش ما به عنوان مربیان تیم ملی دورنگاه داشتن آنان از اینگونه غوغاسالاری ها است. ولی به صورت غیر مستقیم فکر آنان مشغول خواهد شد و ورزشکاران المپیکی را دچار سردرگمی می نماید.

وی گفت: این در حالی است که قایقرانان المپیکی کشورمان فرصت کمی برای حضور در این بازیها دارند و باید تمامی حواس خود را صرف آماده سازی و تمرینات کنند تا بتوانند در این رقابتها با تمرکز بیشتری شرکت نمایند .

اقلیمی در پایان گفت: از تمامی مسوولان و دست اندرکاران رسانه ها می خواهم از هرگونه خبری که می تواند به شرایط روحی و روانی ورزشکاران المپیکی کشورمان لطمه وارد کند،پرهیزنمایند.

طی روزهای گذشته برخی سایت های خبری با انتشار متن دومین نامه کمیته بین المللی المپیک به کمیته ملی المپیک ایران و تهدیدبه تعلیق فدراسیون قایقرانی مدعی شدند که فدراسیون قایقرانی ایران تعلیق شده و آرزو حکیمی و احمد رضا طالبیان نمی توانند در المپیک شرکت کنند، ‌در حالیکه در متن این نامه عدم شرکت آنها به تعلیق قطعی این فدراسیون منوط شده بود.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: