برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احداث نخستین استخر قهرمانی درکرمان

تهران - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیات شنای این استان از ایجاد مقدمات احداث نخستین استخر 50 متر و استاندارد برای علاقه مندان به شنا در سال جاری خبر داد .

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شنا ، محمد پولادی که در جمع اعضای مجمع انتخاباتی هیات شنای استان کرمان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : مراحل قانونی و تهیه زمین برای احداث و آغاز پروژه عمرانی استخر قهرمانی در استان کرمان انجام شده و بزودی کلنگ احداث این استخر با ابعاد استاندارد و کاربرد قهرمانی به زمین زده خواهد شد .

وی تصریح کرد : با احداث این استخر قهرمانی ، بخش عمده از نیازهای علاقه مندان به ورزش شنا و تیم داری در این رشته مرتفع خواهد شد و این مجتمع می تواند به پایگاهی برای استعدادیابی و پرورش جوانان علاقه مند به این رشته پایه تبدیل شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان رشد فضاها و امکانات ورزشی در سطح استان را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت : خوشبختانه جوانان علاقه مند بسیاری در سطح استان فعال هستند که امیدواریم بتوانیم با سرمایه گذاری مناسب نیازهای سخت افزاری برای فعالیت بهینه آنان در محیط های ورزشی را فراهم کنیم و به استانداردهای لازم در این زمینه دست یابیم .

در این نشست همچنین برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا ، کرمان را استانی صاحب پتانسیل بالا در رشته شنا عنوان کرد و شکوفایی استعدادهای استان را مستلزم سرمایه گذاری باشگاهها در این رشته دانست و اظهار داشت : امیدوارم با همکاری باشگاهها استان کرمان امسال در لیگ واترپلو و شنا حضوری قدرتمند داشته باشد و بتواند با ظرفیت سازی لازم به شکوفایی استعدادهای استان کمک کند .

وی با اشاره به قول احداث نخستین استخر 50 متر از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان ، تحقق این نیاز استان را اتفاقی مبارک و گامی اساسی در جهت رفع کمبودهای شنای ستان کرمان عنوان کرد.

وی در این باره افزود: با احداث این استخر بخش عمده ای از مشکلات سخت افزاری استان کرمان مرتفع خواهد شد و این مرکز می تواند به پایگاهی برای رشد استعدادهای جوانان پرشمار و علاقه مند به رشته های شنا ، شیرجه و واترپلو استان تبدیل شود.

نیک بین همچنین به درخواست برگزاری دوره های آموزشی زیر نظر فدراسیون شنا از سوی اعضای مجمع هیات شنای کرمان اشاره کرد و اظهار داشت : خوشختانه علاقه مندی بسیاری در خصوص فراگیری مباحث جدید تئوریک و آموزشی شنا در سطح استان وجود دارد که درصدد هستیم پس از بررسی نیازهای استان در بخش برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری شنا و واترپلو نسبت به برگزاری این دوره ها اقدام کنیم .

ورزشی ** 1587 ** 1418

تاریخ: 1391/4/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: