برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه گری:‌امیدواریم در جمع سه تیم برتر آسیا قرار بگیریم

تهران - رییس فدراسیون هندبال ایران ابراز امیدواری کرد: جوانان ایران بتوانند در سیزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا در قطر درجمع سه تیم برتر قرار بگیرند.

'جلال کوزه گری' در گفت وگو با ایرنا افزود:‌ با توجه با اردوهایی که جوانان در کشور مجارستان و ایران پشت سر گذاشته اند امیدواریم بتوانند با قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

وی افزود:‌ تیم ایران در نخستین بازی در برابر عراق قرار می گیرد و در بازی های بعدی به ترتیب به مصاف تیم های ماکائو، هنگ کنگ و ژاپن می رود که در این بین شانس کشورمان و ژاپن برای رفتن به دور بعد بیشتر از سایر رقیبان است.

کوزه گری اظهار داشت: بهترین وضعیت برای تیم ایران ، صعود به عنوان تیم نخست گروه خود است چرا که در این صورت با دو تیم دوم گروه های اول و سوم روبرو می شود.

وی شانس کشورهای قطر و کره جنوبی در گروه اول و کویت و امارات در گروه دوم را بیش از سایر کشورها عنوان کرد.

رییس فدراسیون هندبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هندبال کشورمان نیز گفت:‌ در نظر داریم تا مهرماه سال جاری یک مربی خارجی خوب به خدمت بگیریم.

وی افزود:‌ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، لیگ هندبال از شهریورماه آغاز می شود و مربی وارد شده به کشورمان می توانند در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ بازیکنان مد نظر تیم ملی را انتخاب کند.

کوزه گری در خصوص لیگ نیز تصریح کرد:‌ با توجه به سقوط تیم های کازرون و فولاد نویت و حضور تیم های موسسه مالی اعتباری اعتماد ایرانیان و شهرداری تبریز لیگ امسال با 10 تیم برگزار خواهد شد.

ورزشی ** 1346 ** 1418

تاریخ: 1391/4/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: