برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حکیمی در گفتگو با مهر:بعید می‌دانم به این راحتی 4 سهمیه را از دست بدهیم/ امیدوارم تعلیق نشویم

ملی پوش المپیکی تیم ملی قایقرانی ایران گفت: 4 سهمیه در قایقرانی داریم و بعید می دانم به این راحتی سهمیه های کسب شده را از دست بدهیم.

آرزو حکیمی در گفت وگو با خبرگزاری مهر در خصوص شرایط تمرینی خود تصریح کرد: در حال حاضر در تهران و زیر نظر آقای "یولداشوف" مشغول سپری کردن تمرینات آماده سازی برای حضور پرقدرت در المپیک هستم. ضمن اینکه از آمادگی خوبی هم برخوردارم.

وی در خصوص تعلیق قایقرانی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی کانوئینگ اظهار کرد: این ها مسائل حاشیه ای است و ما کاری به آن ها ندارم. وظیفه من تمرین کردن است و چنین اتفاقاتی به وزارت ورزش و فدراسیون قایقرانی بازمی گردد.   ملی پوش المپیکی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه فکر نمی کنم قایقرانی کشومان تعلیق شود ، اظهار کرد: فکر می کنم فدراسیون قایقرانی و وزارت ورزش این مشکل را رفع می کنند. 4 سهمیه در قایقرانی داریم و بعید می دانم به این راحتی ها ، سهمیه های کسب شده را از دست بدهیم.   با برکناری دنیامالی از سمت ریاست فدراسیون قایقرانی تعدادی از ملی پوشان المپیکی از جمله آرزو حکیمی و محسن شادی در مصاحبه های مختلف تاکید کرده بودند که انگیزه ای برای شرکت در المپیک ندارند و از کنار گذاشته شدن دنیامالی بسیار نارحت هستند. وی در این خصوص تصریح کرد: زمانی که دنیامالی برکنار شد ، ما در لهستان حضور داشتیم و وقتی این خبر به گوشمان رسید متعجب شدیم. چنین صحبتی های صحت ندارد و ما از روحیه بسیار بالایی هم برخورداریم و با قدرت به تمریناتمان ادامه می دهیم. ضمن اینکه اسبقیان هم به خوبی ما را حمایت می کند چراکه تا این لحظه هر چیزی از او خواسته ام را برایم مهیا کرده است.   وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در فدراسیون قایقرانی رخ داد که موضع تمام ملی پوشان المپیکی این چنین دچار تغییر شد؟ آیا شما را تهدید کردند یا قول خاصی به شما دادند؟ خاطرنشان کرد: خیر این موضوع صحت ندارد. تا زمانی که دنیامالی در راس فدراسیون بود ، همیشه از او تشکر می کردم. الان هم اسبقیان آمده و در حال زحمت کشیدن برای ما است. تا این لحظه هم همه چیز خوب پیشرفته است. در هر صورت تغییر در ریاست فدراسیون یک موضوع عادی است. ما می دانیم در تمام دنیا و در همه جای ورزش ، رییس فدراسیون عوض می شود اما علت تعجب ما ، تغییر رییس فدراسیون در این مقطع زمانی بود. در حال حاضر هم شرایط کاملا عادی است و فدراسیون به خوبی ما را مورد حمایت قرار می دهد.   حکیمی در خصوص زمزمه هایی مبنی بر اعزام "هدیه کاظمی" به جای او برای شرکت در المپیک ، تصریح کرد: چندی پیش ما به دو مسابقه اعزام شدیم و هدیه کاظمی هم با گروه خودش به دو مسابقه دیگر اعزام شد. مسابقاتی که ما در آن شرکت کرده بودیم ، رقابت های کاپ یک و دوی جهانی بود که حدود 60 کشور در این رقابت ها شرکت کرده بودند. ضمن اینکه تمام رقبای المپکی من ، در این دو مسابقه حضور داشتند اما مسابقاتی که کاظمی در آن ها شرکت کرده بود تنها با حضور 10 کشور پیگیری شد. سطح این مسابقات خیلی بالا نبوده است و وی موفق شد در این رقابت ها مدال به دست بیاورد. حالا پس  از بازگشت به ایران مدعی حضور در المپیک شده اند.   وی افزود: مربی کاظمی معتقد است که باید یک تست انتخابی دیگر گرفته شود چون شاگردش در دو مسابقه اخیر خوب کار کرده. برگزاری رقابت انتخابی یک امر کاملا عادی است و من با تست دادن هیچ مشکلی ندارم اما برای همه جای تعجب داشت که چرا من نمی خواهم تست بدهم. 35 روز به آغاز المپیک زمان باقی مانده است و در حال برگزاری تمرینات سنگین المپیکی ام هستم.  آن زمان که من در رقابت انتخابی شرکت کردم و اول شدم ، تمریناتم بر اساس رقابت انتخابی تدوین شده بود اما پس از آن مشغول سپری کردن تمرینات المپیکی شدیم. به همین دلیل شخصا مخالف برگزاری رقابت انتخابی هستم. نظر اسبقیان هم بر این بوده که چون ما نزدیک المپیک هستیم ، درست نیست که رقابت انتخابی برگزار شود. به همین دلیل نظر سرپرست فدراسیون هم بر این است که من اعزام شوم.
عضو تیم ملی قایقرانی بانوان کشورمان در پاسخ به این سوال که شرایط فدراسیون و اردوهای تیم ملی با توجه به تغییرات اخیر و زمزمه تعلیق چگونه است؟ اظهار کرد: شرایط واقعا خوب است. به حدی تعداد تمرین کنندگان زیاد است که دیگر در دریاچه آزادی جایی باقی نمانده است. هیچ مشکلی نداریم و بچه ها هنوز وارد موضوع تعلیق و مسائل دیگر نشده اند.
وی در پایان گفت: امیدوارم که تعلیق نشویم و فکر هم نمی کنم چنین اتفاقی رخ بدهد. تا آخرین لحظه و با تمام توانم تلاش خواهم کرد تا حضوری پر قدرت در المپیک داشته باشم.
 
تاریخ: 1391/4/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: