برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بیش از 100 ورزشکار زن زنجانی در رشته شنا موزون فعال هستند

زنجان - مسوول کمیته شنا موزون هیات شیرجه، شنا و واترپلو استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از 100 ورزشکار زن زنجانی در شنا موزن فعال هستند.

پگاه ولی مقدم ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ورزشکار قریب به 50 نفر به صورت رسمی تحت پوشش این هیات در استخر قهرمانی شهید شهبازی زنجان واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد شهر زنجان تمرین می کنند.

وی رده های سنی فعال در این بخش از رشته ورزشی شنا را خردسالان تا بزرگسالان ذکر کرد و اظهار داشت: این ورزشکاران هفته ای سه روز در مجموع به مدت شش ساعت زیر نظر مربیان مجرب تمرین می کنند.

ولی مقدم، نبود وقت تمرینی مناسب را از اساسی ترین مشکل ورزشکاران فعال در شنای موزون این استان بیان کرد و از مسوولان ذیربط در برطرف ساختن این مشکل مساعدت خواست و گفت: هرچند فعالان در این رشته ورزشی به این وضعیت عادت کرده اند ولی این زیبنده بانوان ورزشکار استان زنجان نیست که وقت های نامناسب تمرینی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: بانوان فعال در رشته شنا موزون یک مشکل اساسی دیگر نیز دارند و آن این است که نمی توانند همانند ورزشکاران زن برخی از رشته های ورزرشی در رقابت های برون مرزی حضور یابند که این انگیزه ورزشکاران را برای راهیابی به تیم ملی کاهش داده است که نیازمند راهکاری اساسی و جدی است.

ولی مقدم با بیان اینکه زنجان در این بخش از رشته ورزشی شنا از وجود 20 مربی درجه دو و سه بهره می برد گفت: شفق ولی مقدم ، تنها مربی بین المللی این ورزش مفرح و نشاط بخش در زنجان می باشد که باید از تجارب ارزشمند این مربی حداکثر استفاده را کرد.

597/522

تاریخ: 1391/4/10
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: