برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رقابتهای لیگ برترکبدی هفت نفره سالنی در زنجان آغاز شد

زنجان - رقابت های لیگ برترکبدی هفت نفره سالنی باشگاه های ایران با حضور ورزشکاران 11 استان از صبح امروز /یکشنبه/ در زنجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات با شرکت 12 تیم و به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان جریان خواهد داشت.

ورزشکاران کبدی استانهای آذربایجان غربی، مازندران، سمنان ، گیلان ، همدان ، آذربایجانشرقی ، قزوین ، کرمان ، چهار محال و بختیاری ، گلستان و زنجان که در گروه A سازماندهی شده اند در این مسابقات حاضر و در قالب سه گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند.

دبیرهیات ورزش کبدی استان زنجان گفت:رقابت های لیگ برتر کبدی در زنجان را 10 داور ملی و بین المللی قضاوت می کنند.

مرتضی فتحی افزود: استانهای شرکت کننده در قالب هفت ورزشکار ، یک مربی و یک سرپرست دراین مسابقات حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود، اظهار داشت: با توجه به میزبانی، زنجان با دو تیم الف و ب در رقابت های لیگ برتر کبدی شرکت کرده است.

دبیرهیات کبدی استان زنجان، گفت: این دوره از رقابتهای لیگ برتر کبدی مردان بزرگسال ایران در دو گروه 12 تیمی برگزار می شود که از هر گروه سه تیم برتر به مرحله پایانی راه خواهند یافت.

وی افزود: تیم اول این دوره از رقابت هابانظرمسوولان فدراسیون کبدی، به عنوان نماینده ایران ، امسال به یکی از مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد.

فتحی اظهارداشت: به منظور رشد، گسترش و معرفی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در زنجان حضور علاقه مندان برای تماشای این رقابت ها به صورت رایگان می باشد.

597/522

تاریخ: 1391/4/11
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: