برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تابش در گفتگو با مهر:عزل 5 رئیس فدراسیون ورزشی نشانه سوء تدبیر مسئولان وزارت ورزش است

اردکان - خبرگزاری مهر: نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه مجلس خواهان رفع فوری مشکلات به وجود آمده پیرامون تعلیق فدراسیون های ورزشی است گفت: عزل پنج رئیس فدراسیون ورزشی در آستانه بازی های المپیک لندن نشانه سوء تدبیر مسئولان وزارت ورزش است.

محمدرضاتابش در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از سوء تدبیر مسئولان وزارت ورزش و امور جوانان در عزل پنج رئیس فدراسیون ورزشی اظهار داشت: متاسفانه با عزل روسای پنج فدراسیون ورزشی، وضعیت روحی و روانی 55 ورزشکار که جواز شرکت در بازی های جهانی المپیک لندن را کسب کرده اند، مشوش و ملتهب است و این معضل به ورزش کشور لطمات غیرقابل جبرانی وارد خواهد کرد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: علاوه بر عزل های صورت گرفته، قرار بود انتخابات برای گزینش 9 رئیس جدید برای فدراسیون های ورزشی برگزار شود که با این رویکرد عملا چهار رئیس فدراسیون دیگر نیز عزل می شدند.

تابش بیان داشت: با فعل و انفعالات غیرمنطقی صورت گرفته، کمیته جهانی المپیک مداخله کرد و با ارسال نامه ای به مسئولان وزارت ورزش و امور جوانان، خواستار تبعیت آنان از منشور جهانی المپیک که صراحتا بر مداخله دولت ها در فدراسیون های ورزشی دلالت دارد، شد که متاسفانه توجهی به این تذکر نشد و ماجرا به تعلیق فدراسیون قایقرانی که اتفاقا پنج تن از ورزشکاران این رشته جواز حضور در المپیک لندن را کسب کرده بودند، ختم شد و دو فدراسیون دیگر نیز در آستانه تعلیق قرار گرفته اند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه عزم و اراده مجلس شورای اسلامی در آستانه بازی های المپیک لندن، ایجاد جوی آرام و مطمئن برای 55 ورزشکار ایرانی است، تصریح کرد: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اقتدار به این مسئله ورود کرد و در گام اول با برگزاری نشستی با مسئولان کمیته ملی المپیک، آقایان علی آبادی و افشاری خواستار ارائه توضیحات پیرامون این موضوع شد.

وی ادامه داد: در این راستا عصر امروز یکشنبه نشستی با وزیر ورزش و امور جوانان در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و راه حل های رفع مشکلات به وجود آمده بررسی خواهد شد.

تابش از مسئولان ورزش کشور خواست در فرصت اندک باقی مانده، منافع ملی را در نظر گرفته و با توجه جدی به توصیه های مجلس، زمینه حضور پرقدرت و اثرگذار ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک لندن را فراهم کنند.


تاریخ: 1391/4/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: