برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگزاری مسابقات پیاده‌روی و جنگ‌های ورزشی به مناسبت هفته المپیک

برنامه‌های ویژه ورزشی به مناسبت هفته المپیک با حضور مسئولان و جمع کثیری از علاقمندان به ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری همایش پیاده روی بانوان به مناسبت هفته المپیک، آقایان تهرانی نیز روز جمعه در همایش ویژه هفته المپیک شرکت کردند. در این همایش که با مشارکت کمیته ملی المپیک، فدراسیون ورزش های همگانی و شرکت ایرانسل برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر 5 کیلومتری را طی کردند. 

در این برنامه شاد که با اجرای برنامه های مختلف در ایستگاه پایانی (پارک ملت) همراه بود، ورزشکاران نوجوان باستانی کار، پارکور بازان جوان و شجاع، بازی دستش ده ویژه بانوانی که با لباسهای محلی این بازی قدیمی را اجرا می کردند و طناب بازی پسران نونهال فضایی متفاوت و شاد برای مردمی که در این مراسم شرکت کرده بودند را پدید آورد.

حسن ولی پور جوان خلاق فوتبالیست نیز در حال روپایی زدن با افراد مشغول پیاده روی از ابتدایهمایش تا پایان مراسم بود. این سرباز دژبان ارتش که همراه با تعداد زیادی از  هم خدمتی هایش از سوی این ارگان در این مراسم شرکت کرده بود نزدیک به 10 هزار ضربه به توپ زد و این در حالی بود که یک بار هم توپش به زمین نیفتاد. در این همایش نزدیک به 5 هزار نفر شرکت داشتند.

شادی و هیجان جوانان تهرانی در طول 5 کیلومتر بارها صحنه های جالبی را خلق کرد تا نفراتی که در این همایش شرکت کرده بودند با روحیه ای عالی محل مراسم را ترک کنند. در پایان مراسم که با پشتیبانی شرکت ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان ایران در المپیک همراه بود قرعه کشی شد و به نفرات خوش شانس جوایزی داده شد.

علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که رشته های مختلف ورزشی را در قالب کمیته های زیادی پوشش می دهد در مورد این برنامه گفت: این همایش پیاده روی هر هفته در گوشه ای از ایران پهناور برگزار می شود که این بار به مناسبت هفته المپیک در تهران برگزار شد تا در قالب یک برنامه تلویزیونی روی آنتن نیز برود. از آنجایی که ظرفیت بیشتری را برای پذیرایی نداشتیم مجبور شدیم بدون تبلیغات خاصی این همایش را برگزار کنیم اما با این حال استقبال خوبی شد و خانواده های زیادی در این برنامه شرکت کردند.

مجد آرا در پایان به حضور شرکت ایرانسل در این مراسم اشاره کرد و گفت: از آنجایی که این شرکت حامی مالی کاروان المپیک شده است و با توجه به اینکه در هفته المپیک قرار داریم آنها نیز در این مراسم حضور داشتند و جوایز پرتعدادی که برای این مراسم در نظر گرفته شده بود را آنها تامین کردند.


تاریخ: 1391/4/11
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: