برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بهترین داوران مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی را قضاوت می کنند

زنجان -رییس کمیته داوران فدراسیون کبدی کشور گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی پنج نفره باشگاههای ایران را داوران مجرب و توانمندی قضاوت می کنند.

صفر محمد ساریخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این دوره از رقابت های لیگ برتر سالنی مردان بزرگسال ایران در قالب دو گروه A و B برگزار می شود که مسابقات گروه A در زمان حاضر در استان زنجان درحال برگزاری است و بازی های گروه B نیز در استان یزد انجام خواهد شد.

وی هدف از این مسابقات را انتخاب بازیکنان برتر جهت حضور در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ورزش کبدی سالنی ذکر کرد و اظهار داشت: 12 تیم از 11 استان کشور در گروه A رقابت می کنند و مسابقات گروه B نیز در قالب 13 تیم برگزار خواهد شد.

ساریخانی تصریح کرد: در این مسابقات که در دو منطقه زنجان و یزد برگزار می شود در مجموع شش تیم صعود کننده در طی دو مرحله بازی خواهند کرد تا سه تیم برتر این دوره از مسابقات شناخته شوند.

رییس کمیته داوران فدراسیون کبدی کشور ، افزود: هنوز محل و زمان دقیق برگزاری مسابقات تیم های صعود کننده تعیین نشده ولی تلاش می شود که رقابت میان این شش تیم برتر گروه A و B قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

ساریخانی ، گفت: در رقابت های زنجان که به مدت سه روز برگزار خواهد شد در گروه الف تیم های هیات کبدی زنجان الف ، ترافیک ساری مکازندران ، هیات کبدی سمنان و هیات کبدی گیلان ، در گروه ب تیم های سپاه نقده ، هیات کبدی کبودرآهنگ همدان ، هیات کبدی آذربایجانشرقی ، هیات کبدی قزوین و در گروه سه نیز تیم های هیات کبدی زرند کرمان ، هیات کبدی چهار محال و بختیاری ، هیات کبدی زنجان ب و موسسه مالی اعتباری فردوسی گلستان ، رقابت می کننند.

597/522

تاریخ: 1391/4/11
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: