برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات آسیایی کبدی سالنی پنج نفره در ایران برگزار می شود

زنجان - دبیر فدراسیون کبدی کشور از میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی کبدی سالنی پنج نفره مردان و زنان خبر داد.

عباس خواجه ارسجی ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها اوایل آذرماه سالجاری با حضور کشورهای صاحب نام آسیایی در عرصه ورزش کبدی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مکان برگزاری این مسابقات در کشور ایران هنوز مشخص نشده است ولی استان هایی که دارای سالن استاندارد و تجهیزات مناسب باشند در اولویت قرار می گیرند.

خواجه ارسجی با بیان اینکه از بهترین و مجرب ترین داوران این رشته ورزشی در سطح آسیا ازجمله ایران در این دوره از رقابت های آسیایی استفاده خواهد شد ، تصریح کرد: از کشورهایی چون هندوستان ، پاکستان ، مالزی ، بنگلادش ، سریلانکا ، کره جنوبی ، نپال ، تایلند ، افعانستان و ترکمنستان برای حضور در این رقابت ها دعوت به عمل خواهد آمد.

وی گفت: برگزاری مسابقات لیگ کبدی سالنی پنج نفره در بخش مردان و بانوان ، حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی و انجام این دوره از رقابت های آسیایی در ایران ، می تواند در کسب تجربه بیشتر و بهتر بازیکنان ایران به منظورپیروزی در مسابقات آسیایی 2014 کره جنوبی که به این سبک و روش خواهد بود بسیار تاثیرگذار باشد.

خواجه ارسجی افزود: تلاش می شود ایران در این رشته ورزشی با آمادگی بیشتری در مسابقات آسیایی 2014 کره جنوبی حاضر شود.

دبیر فدراسیون کبدی کشور گفت: مسابقات لیگ برتر مردان و بانوان بزرگسال ایران با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی برگزار می شود تا در نهایت 10 ورزشکار مرد و زن اصلی و چهار نفر ذخیره برای حضور در مسابقات آسیایی که در ایران برگزار خواهد شد برگزیده شوند.

597/522

تاریخ: 1391/4/11
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: