برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان ایران در تهران برگزار می شود

زنجان - دبیر فدراسیون ورزش کبدی کشور از برگزاری مسابقات لیگ کبدی سالنی پنج نفره 'ایندورگیم' بانوان بزرگسال باشگاههای ایران در تهران خبر داد.

عباس خواجه اورسجی ، روز دوشنبه افزود: این رقابت ها در دو گروه الف و ب برگزار می شود که در گروه الف 13 تیم و در گروه ب نیز 12 تیم به مصاف هم خواهند رفت.

وی اظهار داشت: تیم های قرار گرفته در گروه الف از 13 تا 16 تیرماه جاری و تیم های گروه ب نیز از 20 تا 23 همین ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و از بین 25 تیم شرکت کننده شش تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد.

اورسجی گفت: برترین های این دوره از رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان بزرگسال باشگاه های ایران به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.

وی هدف از این اردو را که در چند مرحله برگزار خواهد شد ، کسب آمادگی و انتخاب ورزشکاران برتر برای حضور در مسابقات آسیایی که در ایران برگزار خواهد شد ذکر کرد.

دبیر فدراسیون ورزش کبدی ، سطح توانمندی و آمادگی بانوان ایرانی فعال در ورزش کبدی را خوب ارزیابی کرد و افزود: بانوان کبدی کار زنجان از قدرت های جهان و آسیا در ورزش کبدی می باشند.

به گزارش ایرنا، مسابقات آسیایی مردان و بانوان ، آذرماه سالجاری با حضور تیم های مطرح و صاحب نام در ایران برگزار خواهد شد.

597/522

تاریخ: 1391/4/12
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: