برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جاده های خاکی بویین زهرا به عنوان مسیر رالی سخت قهرمانی کشور انتخاب شد

قزوین -دبیر هیات اتومبیلرانی استان قزوین گفت: کارشناسان فدراسیون، جاده های خاکی شهرستان بویین زهرا در جنوب استان قزوین را برای برگزاری مسابقات رالی سخت قهرمانی کشور تعیین و انتخاب کردند.

'مجید کاکاوند' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین چند مسیر مختلف را برای انجام این مسابقات به کارشناسان فدراسیون پیشنهاد داده بود که آنها جاده های خاکی اطراف بویین زهرا به سگزآباد و بویین زهرا به آراسنج را انتخاب و تایید کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات رالی سخت معمولا در جاده های شوسه و خاکی که تردد در انها خیلی کم است، انجام می شود، ادامه داد: با انتخاب مسیر برگزاری مسابقات رالی سخت قهرمانی کشور، این رقابت ها 29 تیرماه جاری آغاز خواهد شد.

کاکاوند، طول مسیر مسابقه رالی سخت قهرمانی کشور را حدود 200 کیلومتر اعلام کرد و گفت: این مسابقه طی چهار مرحله در دو روز برگزار می شود.

دبیر هیات اتومبیلرانی استان قزوین یادآور شد: شرکت کنندگان در این مسابقات در سه کلاس 1400،1600 و 2000 هزار سی سی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی در باره تعداد شرکت کنندگان این مسابقات نیز اظهار کرد: هنوز تعداد تیم های شرکت کننده که شامل راننده و نقشه خوان است به طور دقیق مشخص نیست ولی فعلا هفت تیم از هیات های اتومبیلرانی استان ها و دو تیم از ایران خودرو و سایپا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

7392/616

تاریخ: 1391/4/12
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: