برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سطح برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی در زنجان بسیار خوب است

زنجان - مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کبدی کشور گفت: سطح برگزاری رقابت های لیگ برتر کبدی سالنی پنج نفره مردان بزرگسال که در استان زنجان جریان دارد بسیار خوب و مناسب است.

مجتبی تازیکه ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه تیم ها دارای بازیکنان جوان و مستعد هستند بنابراین رقابت های لیگ برتر امسال نسبت به سالهای گذشته از رشد خوبی برخوردار شده است.

وی اظهار داشت: این مسابقات را 10 داور ملی و بین المللی از نقاط مختلف ایران به بهترین شکل ممکن قضاوت می کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

تازیکه تصریح کرد: سطح آمادگی و توانمندی زنجان به عنوان میزبان این دوره از رقابت های لیک برتر مردان بسیار خوب و مناسب است و تاکنون هیچ مشکلی در امر برگزاری مسابقات بوجود نیامده است.

وی گفت: از 12 تیم حاضر در این رقابت ها از گروه الف تیم های ترافیک ساری مازندران ، سپاه نقده ، هیات کبدی کبودرآهنگ همدان و از گروه ب نیز تیم های هیات کبدی چهارمحال و بختیاری ، زنجان الف و موسسه مالی اعتباری فردوسی گلستان بالا آمده اند که برای کسب برتری با یکدیگر به صورت دوره ای رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ، رقابت های لیگ برتر کبدی پنج نفره سالنی باشگاه های ایران با حضور ورزشکاران 11 استان از صبح روز یکشنبه در زنجان آغاز شده است.

این مسابقات تا روز سه شنبه در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان جریان خواهد داشت.

ورزشکاران کبدی استانهای آذربایجانغربی ، مازندران، سمنان ، گیلان ، همدان ، آذربایجانشرقی ، قزوین ، کرمان ، چهار محال و بختیاری ، گلستان و زنجان در گروه A سازماندهی شده اند.

این دوره از رقابت های لیگ برتر کبدی مردان بزرگسال ایران در دو گروه 12 تیمی برگزار می شود که از هر گروه سه تیم برتر به مرحله پایانی راه یافته و برای کسب سکوهای برتر به مصاف هم خواهند رفت.

597/522

تاریخ: 1391/4/12
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: