برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نفرات برترماده پیست رقابتهای قهرمانی زنان مشخص شد

تهران -نخستین روز رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سه ماده پیست روز گذشته برگزار شد و نفرات برتر این رقابتها معرفی شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، در ماده 200 متر و در رده سنی بزرگسالان ، آتوسا عباسی از تهران مقام نخست را کسب کرد و ریحانه طالبی از کرمان و فروغ عباسی از فارس بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در ماده دور حذفی رده بزرگسالان، نیکناز فاضلی از تیم توابع استان تهران اول شد ، رقیه شریفی مقام دوم را کسب کرد و دلارام ذاکرانی از استان همدان به مقام سوم بسنده کرد.

براساس این گزارش، در ماده دور حذفی و در رده سنی جوانان نیز پرستو باستی از استان تهران، سعیده سیاحیان از استان چهار محال و بختیاری و انسیه بیانی از استان همدان به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کورسی زنان در مواد پیست و جاده و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، از روز گذشته در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

امروز رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کشور در ماده تایم تریل انفرادی در حال انجام است و در این ماده 41 رکابزن از سراسر کشور حضور دارند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کورسی زنان با حضور 82 رکابزن در قالب 15 تیم از استان های کرمان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، تهران، شهرکرد، خوزستان، همدان، البرز، فارس، خراسان رضوی، کردستان، خراسان شمالی و مازندران در حال برگزاری است.

ورزشی **1828**1440

تاریخ: 1391/4/13
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: