برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حمید سجادی:کاروان المپیک ایران با خطر تعلیق مواجه نیست/ بازگشت دنیامالی شایعه است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با رد هرگونه اختلاف با وزیر ورزش تاکید کرد: خطر تعلیق کاروان المپیکی ایران را در راه حضور در بازیهای 2012 لندن تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش که در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته سخن می گفت افزود: بحث تعلیق به هیچ عنوان در میان نیست و این نامه نگاریهای اداری بین وزارت ورزش و یک نهاد بین المللی است و مطمئن باشید کار حضور قایقران ها نیز برای اعزام به لندن با مشکل مواجه نخواهد شد.

وی در مورد مشکلات تیروکمان هم گفت: این مباحث فنی و داخلی یک فدراسیون است و ما در آن دخالتی نداریم. گزارشی از این موضوع به ما نرسیده و ما به دوستان در فدراسیون ها اجازه می دهیم خودشان در این مورد تصمیم گیری کنند.

سجادی ادامه داد: برای اعزام به المپیک بهترین های یک رشته از سوی فدراسیون مربوطه انتخاب می شوند. مگر ما در دوومیدانی یا کشتی دخالت کردیم. گاهی از ما نظر مشورتی می خواهند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازگشت دنیامالی به فدراسیون قایقرانی هم گفت: چنین چیزی صحت ندارد، مگر در صورت برگزاری مجمع انتخاباتی که در این مورد باید وزیر تصمیم‌گیری کند.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا شما با وزیر ورزش و جوانان اختلاف دارید گفت: چنین چیزی صحت ندارد، در شرایط کنونی همه تلاش ها معطوف به حضورموفقیت آمیز کاروان ورزشی کشورمان در المپیک و پارالمپیک است و از مطبوعات و رسانه ها می خواهیم کمک کنند تا فضای ورزش ایران المپیکی شود.

وی در پایان به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز انتخابات با حداکثر نفرات برگزار شد و  با همفکری همه دوستان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته صبح امروز سه شنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار و طی آن محمد صادق فرجی با اخذ 40 رای برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
تاریخ: 1391/4/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: